Εργοδότης θέλησε να κάνει αύξηση σε εργαζόμενο από 1/1/2024 στο μισθό του δίνοντάς του το επίδομα γάμου 10% . Σε αυτή την περίπτωση απαιτείται και υποβολή σύμβασης (πρόκειται για μερική απασχόληση) ή αρκεί ο πίνακας προσωπκού;
Και επίσης αν υπάρξει περαιτέρω αύξηση του κατώτατου μισθού λόγω αλλαγής της εθνικής συλλογικής σύμβασης ακολουθούμε μετά υποχρεωτικά τις αυξήσεις των περιπτώσεων των έγγαμων΄; Πιο συγκεκριμένα αν π.χ. ο μισθωτός μου αυτή την στιγμή αμοίβεται με 858 ευρώ , δεν έχει τριετίες παρά μόνο το επίδομα γάμου, και μια αύξηση στον ελάχιστο κατώτατο για άγαμο είναι έστω 840 ευρώ θα υποχρεωθεί να ΄δωσει την αύξηση από το επίδομα γάμου 840 +840 * 10% ή δεν θα υποχρεούται καθότι το επίδομα γάμου ΄δινεται εξ ελευθεριότητας?