Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω κάποιος που έχει υπογράψει σύμβαση με εταιρία με ΕΓΣΣ αλλά έχει συμφωνηθεί ανώτερο μισθό, πχ νόμιμος 586,08€ και συμφωνηθείς 1.000,00€, αν κατά τη διάρκεια της εργασιακής σχέσης παντρευτεί πώς αντιμετωπίζεται το επίδομα γάμου?
- Υπολογίζεται 10% επί του συμφωνηθέντος μισθού, δλδ 1.100,00€?
- Δίνεται επιπλέον 10% επί του νόμιμου μισθού δλδ, 1.058,61€?
- Ή δεν χρειάζεται να κάνουμε κάποια αλλαγή στο μισθό εφόσον το συμφωνηθέν ποσό υπερκαλύπτει τη διαφορά του επιδόματος?