καλησπέρα σας,
εταιρία υγειονομικού ενδιαφέροντος (εστιαση) ενδιαφέρεται να διαθέσει κάρτα μέλους με την οποία ο πελάτης θα επωφελείται με επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό του. λογιστικά και φορολογικα πως θα αποτυπώνεται αυτή η επιστροφή χρημάτων που θα λειτουργεί για την εταιρία ως επιβράβευση της πίστης των πελατών;
Επίσης, η εταιρία σκέφτεται σε δεύτερο στάδιο, να συνάψει συμφωνίες με άλλες επιχειρήσεις που θα δέχονται την κάρτα μέλους του πελάτη, θα δίδουν την έκπτωση (χρήμα) που θα έχει συμφωνηθεί στην εταιρία μας, και η εταιρία μας θα πιστώνει τον τραπεζ. λογαριασμό του πελάτη μας. Δηλαδή, ο πελάτης μας ξέρει ότι με τη χρήση της κάρτας μέλους για αγορές σε άλλες επιχειρήσεις θα έχει κέρδος την επιστροφή χρημάτων από την εταιρία μας. Είναι δυνατόν να λειτουργήσει κατά τέτοιο τρόπο η κάρτα μέλους μιας επιχείρησης;