Η ΑΕ εταιρία Α αναλαμβάνει και διοργανώνει καλλιτεχνικές εκδηλώσεις (συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις) σε δικό της χώρο. Η εταιρία αυτή είναι η διοργανώτρια της εκδήλωσης και είναι υπόχρεα να εκδίδει τα αντίστοιχα φορολογικά στοιχεία για την παροχή υπηρεσίας. Η εταιρία Α έχει ταμειακή μηχανή για την έκδοση φορολογικών παραστατικών -συνδεδεμένη με POS
Αναθέτει στην εταιρία Β η οποία έχει ως σκοπό την ηλεκτρονική προπώληση εισιτηρίων της εκδήλωσης. Η εταιρία αυτή κάνει μια εκκαθάριση κάθε μήνα.
Αναθέτει στην εταιρία Γ,Δ,Ε οι οποίες είναι π.χ. βιβλιοπωλείο, μινι μαρκετ, σημείο λιανικής πώλησης αντίστοιχα, κάποια προεκτυπώμενα εισιτήρια για προπώληση. Στα σημεία αυτά δεν παίρνουν προμήθεια
Το ερώτημα είναι πως μπορεί να λειτουργήσει νόμιμα η εταιρία αυτή (εταιρια Α) δεδομένου.
· Το δικαίωμα απόκτησης συμμετοχής στην εκδήλωση αποκτάται την στιγμή που γίνεται η προπώληση εισιτηρίου στα σημεία Β έως Ε
· Στο Σημείο Β το εισιτήριο είναι ηλεκτρονικό ενώ στα άλλα σημεία γίνεται φυσική πώληση.
· Το MYDATA θέλει να στέλνονται τα στοιχεία είτε άμεσα στην ηλεκτρονική έκδοση είτε με τα χειρόγραφα εισιτήρια μέσω της Ειδικής Φόρμας Καταχώρισης. Η εταιρία μπορεί να έχει ξεπεράσει τα όρια της ειδικής φόρμας. Πρακτικά πως και πότε θα αποστέλλονται τα παραπάνω?
· Η ηλεκτρονική προπώληση γίνεται μέσω πλατφόρμας τρίτου. Θα πρέπει να ανεβάζει αυτός τα εισιτήρια στο MYDATA? Θα πρέπει να υπάρχει και σύμβαση ανάθεσης τιμολόγησης?
· Αν στα εισιτήρια αναγράφουν ότι το παρών δεν αποτελεί φορολογικό παραστατικό αλλά θα εκδοθεί στην είσοδο από την ταμειακή είναι νόμιμο? Ρωτάω γιατί κάτι τέτοιο θα έλυνε τα παραπάνω προβλήματα. Καταλαβαίνω ότι εξακολουθεί να υπάρχει η απόκτηση του δικαιώματος εισόδου στο θέμα με την προπώληση.
· Στα σημεία προπώλησης Γ,Δ,Ε το έσοδο πότε καταγράφεται στα βιβλία της εταιρίας Α και πότε και πως ανεβαίνει στο mydata (από την εταιρία Α?) δεδομένου ότι πρόκειται για προ εκτυπωμένα εισιτήρια τα οποία μπορεί να πωληθούν μπορεί και όχι. Μάλιστα η πώληση μπορεί να γίνει και με είσπραξη από χρεωστικής κάρτας μέσω POS τρίτου.
· Υπάρχει τρόπος ρεαλιστικός να λειτουργήσει η προπώληση χωρίς να μένει σε εκκρεμότητα το mydata και πιθανά πρόστιμα? Αν δεν κάνω λάθος είχα διαβάσει ότι τα εισιτήρια πρέπει να διαβιβάζονται ένα ένα και όχι όλα μαζί.