Θα ηθελα να ρωτήσω τι γίνεται σε περίπτωση που μία εταιρία έχει κάνει διακοπή επαγγέλματος και έχει επαναλειτουργήσει σε άλλο όνομα /ΑΦΜ και παρόλο που έχει ενημερώσει τους προμηθευτές της ότι επωνυμία της επιχείρησης έχει αλλάξει , έχουν εκδοθεί παραστατικά αγορών μεταγενέστερα της ημερομηνίας διακοπής στην αρχική επιχείρηση . Να σημειώσω ότι έχουν ενημερωθεί τα λογιστήρια των επιχειρησεων που έχουν εκδόσει τα συγκεκριμένα παραστατικά και κάποια από αυτά θεωρούν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι για το θέμα .Αναφέρουν ότι έχουν εκδόσει και εχουν καταχωρήσει στα βιβλία τους τα συγκεκριμένα παραστατικά και δεν μπορούν να τα αλλάξουν . Τι μπορεί να κάνει στην συγκεκριμένη περίπτωση η επιχείρηση που έχει διακόψει ; Να σημειώσω τέλος ότι ,κατά την γνώμη μου , στην ουσία ευθυνεται και η συγκεκριμένη επιχείρηση καθώς παρέλαβε και ίσως και αποδέχτηκε το τίμημα αυτών των τιμολογίων.