10/09/21 | Αρχική > Ειδησεογραφία > Ανακοινώσεις Συλλόγων

Επιστολή Λ.Σ.Α.: «Θέματα έλλειψης συνεργασίας του Υπ.Οικ. με τον κλάδο των Λ/Φ»

Προς:

Υπουργό Οικονομικών, κ. Σταϊκούρα Χρήστο

Κοινοποίηση:

  • Αναπλ. Υπουργό Οικονομικών, Σκυλακάκη Θεόδωρο
  • Υφυπουργό Οικονομικών, κ. Βεσυρόπουλο Απόστολο
  • Διοικητή ΑΑΔΕ, κ. Πιτσιλή Γεώργιο
  • Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, Πρόεδρο κ. Ιωάννη Χατζηθεοδοσίου
  • ΕΣΕΕ, Πρόεδρο κ. Γεώργιο Καρανίκα
  • ΓΣΕΒΕΕ, Πρόεδρο κ. Γεώργιο Καββαθά
  • Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, Διοίκηση
  • Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας, Πρόεδρο κ. Παύλο Ραβάνη
  • Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, Πρόεδρο κ. Ιωάννη Χατζηθεοδοσίου
  • Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, Πρόεδρο Σταύρο Καφούνη
  • Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, Πρόεδρο κ. Γρηγόρη Τάσιο
  • Συμβολαιογραφικός Σύλλογος Εφετείων Αθηνών-Πειραιώς-Αιγαίου και Δωδεκανήσου, Πρόεδρο κ. Γεώργιο Ρούσκα
  • Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, Πρόεδρο κ. Δημήτριο Βερβεσό
  • Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, Πρόεδρο κ. Γιώργο Πατούλη
  • Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, Πρόεδρο κ. Νίκο Στασινό
  • Λοιπά Επιμελητήρια

Αθήνα, 09 Σεπτεμβρίου 2021

«Θέματα έλλειψης συνεργασίας του Υπ.Οικ. με τον κλάδο των Λ/Φ»

Κύριε Υπουργέ,

  • 16/04/2021 σας αποστείλαμε επιστολή μας, με την οποία ζητούσαμε άμεση ανακοίνωσή σας για μεταφορά της καταληκτικής ημερομηνίας των φορολογικών δηλώσεων και καταθέσαμε προτάσεις, προκειμένου η αδυναμία καταβολής των φόρων στο σύντομο χρονικό διάστημα που απομένει μέχρι τη λήξη του δημοσιονομικού έτους να μην καταστεί καθοριστικός αρνητικός παράγοντας για την Οικονομία της χώρας.
  • 31/05/2021 σας αποστείλαμε επιστολή μας, με θέμα «Τα ανέφικτα χρονοδιαγράμματα καθιστούν αναξιόπιστη την ίδια την Πολιτεία» και στην οποία σας αναφέρουμε:

« ... θεωρούμε ως υποχρέωσή σας να προβείτε άμεσα στην μετακύλιση της συγκεκριμένης προθεσμίας της ΓΔΟΥ 504/2021, τουλάχιστον μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, η οποία - όπως έχουμε επανειλημμένως αιτηθεί - θα πρέπει να είναι η τελευταία ημέρα του τέταρτου μήνα από την έναρξη της πλήρους και ορθής λειτουργίας της πλατφόρμας των δηλώσεων.»

  • 17/06/2021 σας κοινοποιήθηκε επιστολή μας, με την οποία ζητούσαμε διευθέτηση του προβλήματος υποβολής αιτήσεων για τους παιδικούς σταθμούς, καθώς προϋπόθεση αποτελούσε η προσκόμιση εκκαθαριστικού σημειώματος που προκύπτει από την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων φορολογικού έτους 2020. Η υποβολή δήλωσης ήταν ανέφικτη καθώς το σύστημα ήταν ανέτοιμο.
  • 09/07/2021 σας αποστείλαμε επιστολή μας, με την οποία σας ζητούσαμε άμεση ανακοίνωσή σας σχετικά με την εφικτή καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, καθώς η έναρξη πλήρους και ουσιαστικής λειτουργίας του συστήματος υποβολής δηλώσεων πραγματοποιήθηκε στις 07/07/2021.
  • 16/07/2021 σας αποστείλαμε επιστολή μας, με πρόταση απεμπλοκής ώστε να μην αποτελέσει ο ΕΝ.Φ.Ι.Α. αποτρεπτικό παράγοντα στην παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων εισοδήματος.
  • 29/07/2021 ενημερώσαμε τον Πρωθυπουργό για την αδυναμία δημιουργίας εφικτών χρονοδιαγραμμάτων και για την εφαρμογή τακτικών τέτοιων που, δυστυχώς, επιδρούν αρνητικά στο σύνολο της κοινωνίας.

Να σημειώσουμε ότι τα παραπάνω κοινοποιούνται σε όλους τους επαγγελματικούς φορείς και εκπροσώπους επιχειρήσεων, τους οποίους και αφορούν άμεσα.

Να σημειώσουμε ότι από τον Μάρτιο, αλλά και στις περισσότερες από τις παραπάνω επιστολές ζητάμε την υγειονομική προστασία του Κλάδου των Λ/Φ και την έκδοση της ΚΥΑ όπως έχει νομοθετηθεί από τον Δεκέμβριο του 2020 (!!!) .

Ανάλογα αιτήματα έχετε λάβει από όλους τους εκπροσώπους του χώρου μας και το ΟΕΕ.

Κύριε Υπουργέ,

Θεωρώντας δεδομένο, ως επαγγελματίες, ότι οφείλουμε να προσφέρουμε λύσεις και προτάσεις προς την Πολιτεία για την ομαλή λειτουργία τόσο των επιχειρήσεων όσο και των κρατικών ταμείων, σας προτείνουμε τα κάτωθι, προκειμένου να αποφευχθούν αντίστοιχες καταστάσεις μελλοντικά:

  • «Άνοιγμα» της πλατφόρμας για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων έτους 2021 σε πλήρη και ολοκληρωμένη μορφή από 01/03/2022 και λήξη στις 30/06/2022 χωρίς καμία απολύτως παράταση. Εναλλακτικά, αν δεν είναι εφικτή η έναρξη τον μήνα Μάρτιο, «άνοιγμα» την 01/04/2022 και λήξη την 31/07/2022.
  • Όσον αφορά την έναρξη των Ηλεκτρονικών Βιβλίων και την άρνησή σας για παράταση της έναρξης υποχρεωτικής λειτουργίας, σας αναφέρουμε:
  • Το μήνυμα της ΑΑΔΕ ΔΕΝ έχει γίνει ακόμα σαφές ως προς την έκδοση των παραστατικών, τη διαβίβαση και την υπευθυνότητα για αυτήν για όλες τις επιχειρήσεις.
  • Όσον αφορά την επικοινωνία του εγχειρήματος, η Α.Α.Δ.Ε. ΔΕΝ έχει προβεί σε ενέργειες για την πλήρη και ολοκληρωμένη ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων φορέων (Επιχειρήσεων, Ελεύθερων Επαγγελματιών, Λογιστών-Φοροτεχνικών, εταιρειών λογισμικού), όπως η επαναλαμβανόμενη προβολή του εγχειρήματος σε ΜΜΕ πανελλαδικά, η συχνή αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων στους επιχειρηματίες, η εκπαίδευση και υποστήριξη μέσω διαδραστικών σεμιναρίων επίδειξης πρακτικών εφαρμογών.
  • Υπάρχουν ακόμα προβλήματα που ΔΕΝ έχουν αντιμετωπιστεί έως σήμερα (π.χ. μεγάλο πλήθος επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών, εκδίδει χειρόγραφα παραστατικά σχετικά με τα οποία - μεταξύ άλλων - προκύπτουν προβλήματα αναφορικά με τον τρόπο απεικόνισης στα ηλεκτρονικά βιβλία, λόγω και των ιδιομορφιών που υπάρχουν στις επιχειρήσεις κατά την έκδοσή τους).
  • ΔΕΝ έχει διευθετηθεί το θέμα των επιχειρήσεων που βρίσκονται σε σημεία της χώρας με χαμηλή ή καθόλου ισχύ ίντερνετ.
  • ΔΕΝ έχουν δοθεί κίνητρα από την Πολιτεία προς την αγορά και τις επιχειρήσεις προκειμένου να ενταχθούν σε μηχανογράφηση (επιδοτήσεις ή έκπτωση, λόγω έλλειψης ρευστότητας, κλπ) για την ομαλή έναρξη λειτουργίας του εγχειρήματος.
  • ΔΕΝ έχει εξαλειφθεί το όριο ακαθαρίστων εσόδων του άρ. 38, Ν.2873/2000, το οποίο καθιστά διφορούμενες τις απαιτήσεις για την λειτουργία του εγχειρήματος στις επιχειρήσεις.

Δεδομένου ότι τα Ηλεκτρονικά Βιβλία, όσον αφορά τη διαβίβαση των συναλλαγών αφορούν τις επιχειρήσεις και μόνο, προτείνουμε άμεσα την επίλυση των παραπάνω και παράλληλα δίνοντάς τους τη δυνατότητα προαιρετικής εφαρμογής για το έτος 2022 και όχι πιέζοντας για άμεση εφαρμογή μέσω του δικού μας Κλάδου.

Κύριε Υπουργέ,

οι παραπάνω προτάσεις θεωρούμε ότι αποδεικνύουν εντόνως και έμπρακτα την αλληλεγγύη του Κλάδου μας προς την κοινωνία και την αμέριστη βοήθεια προς την Πολιτεία, σε αντίθεση με τις δικές σας αποφάσεις που αποδεικνύουν εμπράκτως την έντονη δυσφορία σας για συνεργασία σας με τους μοναδικούς συνεργάτες σας Λ/Φ, αλλά και την αδιαφορία σας για τις συνέπειες στον επιχειρηματικό κόσμο.

Έτσι, οφείλουμε να αναφερθούμε σε κάποιες από τις πρόσθετες αναληφθείσες εργασίες που επωμίστηκε ο Κλάδος μας προκειμένου να στηρίξει τα δέοντα προς την κοινωνία και προφανώς, δεν επέτρεψαν τις φετινές διακοπές, σε αντίθεση με αυτό που εσείς πιστεύετε!

  1. Υποβολή αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «myBusinessSupport» της ΑΑΔΕ, για τη λήψη ενίσχυσης με τη μορφή επιδότησης παγίων δαπανών, για μη καλυπτόμενες πάγιες δαπάνες, για το χρονικό διάστημα από 1.4.2020 ως και 31.12.2020
  2. Υποβολή συμπληρωματικών αιτήσεων-υπεύθυνων δηλώσεων και συμπληρωματικών δικαιολογητικών για την οικονομική ενίσχυση, επιχειρήσεων θεάτρων, μουσικών σκηνών, χοροθεάτρων, συναυλιακών χώρων και χώρων παραστάσεων καθώς και επιχειρήσεων κινηματογράφων και διανομέων κινηματογραφικών ταινιών, για τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2020
  3. Υποβολή δηλώσεων αναστολής συμβάσεων εργασίας εργαζομένων και ορθών επαναλήψεων για τον μήνα Μάρτιο 2021, από επιχειρήσεις των οποίων ανεστάλη η επιχειρηματική δραστηριότητα με εντολή Δημοσίας Αρχής
  4. Υποβολή δηλώσεων αναστολής συμβάσεων εργασίας εργαζομένων και ορθών επαναλήψεων για τον μήνα Απρίλιο 2021, από επιχειρήσεις των οποίων ανεστάλη η επιχειρηματική δραστηριότητα με εντολή Δημοσίας Αρχής
  5. Υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων επιχειρήσεων – εργοδοτών (αρχικών και ορθών επαναλήψεων) για το επίδομα εορτών Πάσχα έτους 2020 για το οποίο βαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός
  6. Υποβολή αίτησης/δήλωσης (και ορθών επαναλήψεων) για την ένταξη εργαζομένων στον μηχανισμό Συν-Εργασία (Α' Φάση) μηνών Απριλίου και Μαΐου 2021, υπό προϋποθέσεις
  7. Υποβολή στο Π.Σ. Εργάνη εντύπου 4.1 «Δήλωση εξ αποστάσεως εργασίας Έντυπο Ειδικού Σκοπού του άρθρου 4 παρ. 2 της Π.Ν.Π. 11-03-20» για τον μήνα Ιούνιο 2021 (βάσει δυνατότητας του εργοδότη)
  8. Απόδοση υπέρ Δήμων ή Κοινοτήτων δικαιώματος υδροληψίας μηνός Ιουνίου
  9. Υποβολή δήλωσης στην αρμόδια Τελωνειακή αρχή από πρόσωπο που πραγματοποιεί ενδοκοινοτική απόκτηση καινούργιου μεταφορικού μέσου
  1. Υποβολή στο ΠΣ Εργάνη από τις επιχειρήσεις - εργοδότες, υπεύθυνης δήλωσης (και ορθών επαναλήψεων) οικονομικών στοιχείων εργαζομένων που εντάχθηκαν στον μηχανισμό «Συν-εργασία» τον μήνα Ιούνιο 2021 (Β' φάση)
  2. Υποβολή στο Π.Σ. Εργάνη εντύπου 11.1 «Απολογιστικό Έντυπο Γνωστοποίησης Στοιχείων Λήψης Άδειας Ειδικού Σκοπού και Συσχετιζόμενης Κανονικής Άδειας του άρθρου 4 παρ. 3στ της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 55/ 11.03.2020)» και ορθών επαναλήψεων, για τη χρήση άδειας ειδικού σκοπού από τους εργαζομένους κατά τον μήνα Ιούνιο 2021
  3. Υποβολή έκτακτης δήλωσης Φ.Π.Α. και καταβολής του φόρου μηνός Ιουνίου
  4. Υποβολή δήλωσης και απόδοσης φόρου χρηματιστηριακών συναλλαγών μηνός Ιουνίου
  5. Υποβολή δήλωσης καταβολής φόρου εισοδήματος αμοιβαίων κεφαλαίων προηγούμενου εξαμήνου
  6. Υποβολή δήλωσης καταβολής φόρου εισοδήματος εταιρειών επενδύσεων χαρτοφυλακίου προηγούμενου εξαμήνου
  7. Απόδοση οφειλόμενων τελών χαρτοσήμου επί δανείων κινούμενων ως τρεχούμενων δοσοληπτικών λογαριασμών για φορολογικό έτος που έληξε στις 31.12 του προηγούμενου έτους
  8. Υποβολή και πληρωμή χρηματικού ποσού 35% επί του μικτού κέρδους εταιρειών παροχής υπηρεσιών στοιχημάτων και τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου, που είναι νόμιμα εγκατεστημένες σε κράτη μέλη της Ε.Ε. και του Ε.Ο.Χ. μηνός Ιουνίου
  9. Υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων επαγγελματιών της τέχνης και του πολιτισμού (μονομερείς), για τη λήψη αποζημίωσης ειδικού σκοπού για τον μήνα Μάιο 2021, καθώς και εκ νέου δυνατότητα για τους μήνες Ιανουάριο έως και Απρίλιο 2021
  10. Υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων από ξεναγούς και τουριστικούς συνοδούς (μονομερείς), για τη λήψη αποζημίωσης ειδικού σκοπού για τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο 2021
  11. Υποβολή υπεύθυνης δήλωσης οικονομικών στοιχείων εργαζομένων στο ΠΣ Εργάνη και ορθών επαναλήψεων, από τις επιχειρήσεις - εργοδότες που εντάχθηκαν στον μηχανισμό «Συν-εργασία» τους μήνες Απρίλιο και Μάιο 2021, για ορισμένες περιπτώσεις εργαζομένων (Β' φάση)
  12. Υποβολή στο Taxisnet, καταστάσεων συμφωνητικών που καταρτίστηκαν το προηγούμενο τρίμηνο
  13. Διαβίβαση στην Α.Α.Δ.Ε., στοιχείων προηγούμενου μηνός από πιστωτικά και χρηματοδοτικά ιδρύματα, ιδρύματα πληρωμών και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία
  14. Αποστολή από τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών, στοιχείων συναλλαγών που έχουν εξοφληθεί με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής για το μήνα Ιούνιο
  15. Υποβολή Δηλώσεων Βραχυχρόνιας Διαμονής, για αναχωρήσεις μισθωτών ακινήτων που πραγματοποιήθηκαν κατά τον προηγούμενο μήνα
  16. Υποβολή δήλωσης, καταβολής του φόρου από τους εγγεγραμμένους στα ειδικά καθεστώτα των άρθρων 47β και 47γ του Κώδικα Φ.Π.Α. (Πληρωμές M.O.S.S.), τριμήνου Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος
  17. Υποβολή δήλωσης απόδοσης του ειδικού φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων μηνός Ιουνίου
  18. Υποβολή από τους δικαιούχους, των δικαιολογητικών αγορών λοιπών καυσίμων (εκτός του πετρελαίου θέρμανσης) που τιμολογήθηκαν από 1.1.2021 έως 28.2.2021 και ειδικά για το φυσικό αέριο, δικαιολογητικά αγορών από 1.1.2021 έως 28.2.2021 με ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού πληρωμής έως την 29η Απριλίου 2021
  19. Υποβολή υπεύθυνων δηλώσεων στο ΠΣ Εργάνη για τις αναστολές συμβάσεων εργασίας εργαζομένων περιόδου 1.7.2021 - 24.7.2021
  20. Υποβολή δήλωσης και απόδοσης του ειδικού φόρου πολυτελείας για τον προηγούμενο ημερολογιακό μήνα
  21. Υποβολή ανακεφαλαιωτικού πίνακα ενδοκοινοτικών παραδόσεων αγαθών και παροχών υπηρεσιών - αποθεμάτων στη διάθεση συγκεκριμένου πελάτη σε άλλο κ-μ και αποκτήσεων αγαθών και λήψεων υπηρεσιών, για συναλλαγές που αφορούν τον προηγούμενο μήνα
  22. Υποβολή στατιστικής δήλωσης Intrastat μηνός Ιουνίου
  1. Υποβολή δήλωσης οφειλόμενου φόρου και εισφοράς πλοίων πρώτης κατηγορίας
  2. Υποβολή δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις του άρθρου 5Β του ν.4172/2013, φορολογικού έτους 2020
  3. Υποβολή αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή στον πρώτο κύκλο εκπαίδευσης-πιστοποίησης δικηγόρων και λογιστών, για την σύμπραξη στη διαδικασία απονομής συνταξιοδοτικών παροχών από τον e-ΕΦΚΑ
  4. Καταβολή φόρου εναλλακτικού τρόπου φορολόγησης εισοδήματος που προκύπτει στην αλλοδαπή (βάσει του άρθ. 5Α του Κ.Φ.Ε.), για έτος μεταγενέστερο του έτους έγκρισης της αίτησης
  5. Υποβολή αίτησης επιχορήγησης ΜμΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων του κλάδου της εστίασης για τη στήριξη μετά την επανεκκίνηση της λειτουργίας τους, με την προμήθεια πρώτων υλών απαραίτητων για τη λειτουργία τους (Προσοχή: έως 30.7.2021 και ώρα 15:00)
  6. Καταβολή του 1/2 (δυο δόσεων του 1/4) του οφειλόμενου φόρου και εισφοράς πλοίων πρώτης κατηγορίας
  7. Υποβολή αιτήσεων επιχορήγησης για την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών αυτοαπασχολούμενων δικηγόρων (Προσοχή: έως 30.7.2021 και ώρα 15:00)
  8. Απόδοση από τον δανειοδοτούμενο της εισφοράς επί των χορηγήσεων σε συνάλλαγμα από πιστωτικά ή χρηματοδοτικά ιδρύματα του εξωτερικού, που λήφθηκαν μέσα στον προηγούμενο μήνα
  9. Υποβολή δήλωσης Φ.Π.Α. (χρεωστικής - μηδενικής - πιστωτικής) για επιχειρήσεις με διπλογραφικά βιβλία, μηνός Ιουνίου
  10. Υποβολή δήλωσης καταβολής εύλογης αμοιβής για τα προϊόντα που υπάγονται στις διατάξεις του άρθ. 18 του ν. 2121/1993, από τους εισαγωγείς ή τους κατασκευαστές αυτών, για το τρίμηνο Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος
  11. Υποβολή έκτακτης περιοδικής δήλωσης Φ.Π.Α. και καταβολής του φόρου, για τους εκμεταλλευτές σκαφών παράκτιας αλιείας, μήκους μέχρι δώδεκα (12) μέτρων μεταξύ καθέτων, τους σπογγαλιείς, τους εκμεταλλευτές σκαφών στη λίμνη των Ιωαννίνων και τους εκμεταλλευτές ιππήλατων οχημάτων, για το προηγούμενο εξάμηνο
  12. Καταβολή φόρου εναλλακτικού τρόπου φορολόγησης εισοδήματος που προκύπτει στην αλλοδαπή (βάσει του άρθ. 5Β του Κ.Φ.Ε.)
  13. Υποβολή δήλωσης Φ.Π.Α. (χρεωστικής - μηδενικής - πιστωτικής) για επιχειρήσεις με απλογραφικά βιβλία ημερολογιακού τριμήνου Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου
  14. Καταβολή Ειδικής Εισφοράς Διαδικτύου (2% υπέρ Ε.Δ.Ο.Ε.Α.Π.) και υποβολή Αναλυτικής Κατάστασης Ειδικής Εισφοράς Διαδικτύου (Α.Κ.Ε.Ε.Δ.) επί των αμοιβών των υπηρεσιών διαφήμισης ή προβολής ή εν γένει προώθησης πωλήσεων προϊόντων ή διάθεσης υπηρεσιών που τελούνται αποκλειστικά ή κατά κύριο λόγο μέσω διαδικτύου, για την τιμολογημένη δαπάνη του προηγούμενου μήνα
  15. Υποβολή συμπληρωματικών δικαιολογητικών για την οικονομική ενίσχυση, επιχειρήσεων θεάτρων, μουσικών σκηνών, χοροθεάτρων, συναυλιακών χώρων και χώρων παραστάσεων καθώς και επιχειρήσεων κινηματογράφων και διανομέων κινηματογραφικών ταινιών, για τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2020
  16. Υποβολή αιτήσεων-υπεύθυνων δηλώσεων στο ΠΣ Εργάνη, για τις περιπτώσεις προσλήψεων εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης που πραγματοποιήθηκαν από 1/6/2021 μέχρι την 14/7/2021 από επιχειρήσεις του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου, οι οποίες επιθυμούν να εντάξουν τους εργαζόμενους αυτούς στο ανοιχτό πρόγραμμα 100.000 νέων επιδοτούμενων θέσεων εργασίας
  17. Υποβολή ενστάσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «myBusinessSupport» της ΑΑΔΕ, στο πλαίσιο κύκλων Επιστρεπτέας Προκαταβολής (3, 4, 5, 6 και 7)
  18. Ηλεκτρονική υποβολή στο Π.Σ. Εργάνη εντύπου Ε11 (γνωστοποίηση στοιχείων ετήσιας κανονικής άδειας) για το προηγούμενο έτος
  1. Υποβολή στη πλατφόρμα e-services.gfc.gr αίτησης και απαιτούμενων δικαιολογητικών κινηματογραφικής περιόδου Σεπτέμβριος 2020-Μάιος 2021, για τη λήψη ενίσχυσης κινηματογράφων
  2. Καταβολή Τέλους Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων (ΤΕ.Π.Α.Η.) για τα πλοία αναψυχής και επαγγελματικά τουριστικά ημερόπλοια που η παραμονή τους στα ελληνικά χωρικά ύδατα πραγματοποιηθεί κατά τον επόμενο μήνα
  3. Υποβολή αίτησης-δήλωσης (και ορθών επαναλήψεων) για την ένταξη εργαζομένων στον μηχανισμό Συν-Εργασία (Α' Φάση) για τον μήνα Ιούλιο 2021
  4. Έγγραφη δήλωση προς τους εκμισθωτές ακινήτων, από τους μισθωτές που επιθυμούν την παράταση της διάρκειας των επαγγελματικών μισθώσεων επιχειρήσεων η λειτουργία των οποίων έχει ανασταλεί με κρατική εντολή στο πλαίσιο των μέτρων για τον περιορισμό και την αντιμετώπιση της διασποράς του κορωνοϊού

Προφανώς, η πληροφόρηση που επικαλεστήκατε ότι είχατε από τα «μεγάλα» λογιστικά γραφεία είναι ελλιπής όσον αφορά το θέμα το χρόνου, καθώς είμαστε βέβαιοι ότι γνωρίζουν τον όγκο των παραπάνω εργασιών, όπως και την εργατική νομοθεσία για το θέμα των αδειών.

Τέλος, είναι επίσης προφανές ότι θεωρούμε εντελώς ιταμό και εξοργιστικό τον τρόπο αντιμετώπισής σας προς τους συναδέλφους μας κατά την συνάντηση της 7ης Σεπτεμβρίου. Οι εκπρόσωποί μας είμαστε όλοι εμείς.

Όπως και ο ίδιος είδατε, οι θεσμικοί παράγοντες, ως απόλυτα δημοκρατικά όργανα, σας επισκέπτονται προκειμένου να γίνει συζήτηση και επίλυση των σοβαρών θεμάτων.

Εσείς παρόλα αυτά, απαξιώσατε λεκτικά αυτή τη δημοκρατική διαδικασία.

Αναμένουμε την αλλαγή της στάσης σας απέναντι στον χώρο και τα θεσμικά του όργανα.


Για τον Λ.Σ.Α.

Ο Πρόεδρος

Πόλυγγερ Μιχάλης

Η Αντιπρόεδρος

Χατζηαγγελίδη Μαρία

Ο Γεν. Γραμματέας

Βάλβης Μάρκος

Ο Ταμίας & Γ.Δ.

Κετσετζής Θεοχάρης

Το Μέλος

Μπουλούκος Χρήστος

Ο Γ.Δ.

Τσορμπατζόγλου Κωνσταντίνος




comments powered by Disqus
* Παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι σε greeklish. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
ΛΣΑ, myDATA, Επαγγέλματα > Λογιστής, Λογιστές-φοροτεχνικοί