After Sales Support
Η υπηρεσία After Sales Support της e-forologia.gr λειτουργεί με στόχο τη μεγιστοποίηση του οφέλους των πελατών μας μετά την αγορά και καθ’ όλη τη χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών μας.
Μέλημά μας η όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση των προηγμένων δυνατοτήτων των προϊόντων και υπηρεσιών μας, ώστε αυτά να εξελιχθούν και στην πράξη ως αποτελεσματικά εργαλεία δουλειάς για κάθε επαγγελματία.
Οι καταρτισμένοι και πάντα πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουν συνεργάτες της εταιρίας μας είναι καθημερινά στη διάθεσή σας να σας ενημερώσουν, να σας βοηθήσουν αλλά και να σας εκπαιδεύσουν εντελώς δωρεάν, έτσι ώστε να αξιοποιείτε με ευκολία και στο έπακρο τις δυνατότητες των προηγμένων επιστημονικά και τεχνολογικά προϊόντων και υπηρεσιών μας.
Η φιλοσοφία μας, κατά τη δημιουργία της υπηρεσίας after sales support κινείται αναλυτικότερα σε τρείς βασικούς άξονες:
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ για κάθε πελάτη μας
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΛΟΓΟ σε θέματα που άπτονται στη χρήση των προϊόντων μας.
Υποστήριξη
Ανοιχτή γραμμή εξυπηρέτησης
(ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:2311 997777ΑΘΗΝΑ:211 5007077)
Μέσω της ανοικτής γραμμής εξυπηρέτησης, όλοι οι πελάτες μας, ανεξαρτήτου γεωγραφικής περιοχής μπορούν να τηλεφωνούν στους εξειδικευμένους συνεργάτες μας (Δευτέρα ως Παρασκευή 09:00 - 19:00 και Σάββατο 09:00 - 15:00), προκειμένου να ρωτήσουν αλλά και να λύσουν άμεσα οποιοδήποτε θέμα αφορά τη χρήση των συνδρομητικών μας προϊόντων ή οποιοδήποτε άλλο τεχνικό θέμα.
Ακούμε το πρόβλημά σας, δίνοντας λύση σ’ αυτό άμεσα και υπεύθυνα.
Είμαστε εδώ για να σας παρέχουμε όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε καλύτερα το πρόβλημα σας.
Δεχόμαστε τις δικές σας προτάσεις ώστε να γίνουμε καλύτεροι.
Υποστήριξη μέσω e-mail
(ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ:support@e-forologia.gr)
Περιγράψτε μας όσο πιο αναλυτικά μπορείτε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε όσον αφορά τη χρήση-λειτουργία του προϊόντος που έχετε αγοράσει και αποστείλετε το στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση.
Αμέσως οι άνθρωποι που στελεχώνουν το τμήμα After Sales Support θα σας καλέσουν για να σας δώσουν λύση στο πρόβλημά σας.
Εκπαίδευση
Όλοι οι νέοι και παλαιοί πελάτες μας εκπαιδεύονται στη χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών μας. Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην τηλεφωνική ή στην παραδοσιακή εκπαίδευση.
Διαδραστική τηλεφωνική εκπαίδευση
Η εταιρία μας σας κλείνει τηλεφωνικό ραντεβού στο οποίο θα πραγματοποιηθεί τηλεφωνικά η δική σας εκπαίδευση στο προϊόν που έχετε αγοράσει.
Εκπαιδεύσεις στα Εκπαιδευτικά Κέντρα
Υλοποιούμε κάθε μήνα τακτικές εκπαιδεύσεις στα εκπαιδευτικά μας κέντρα από έμπειρους εκπαιδευτές. Ενημέρωση για τις ακριβείς ημερομηνίες και ώρες θα λαμβάνεται μέσω e-mail καθώς και τηλεφωνικά. Επιπλέον οι ημερομηνίες αναρτώνται και στο site μας.
Ενημέρωση
Βασική μας επιδίωξη είναι να σας κρατάμε ενήμερους για:
> αναβαθμίσεις των προϊόντων και υπηρεσιών μας
> τα ειδικά προνόμια που απολαμβάνετε ως πελάτες μας
> προσφορές στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας