Επικοινωνία
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ΕΦΚΑ μέσω του email information@efka.gov.gr και μέσω της Γραμμής Εξυπηρέτησης 1555
Το Τηλεφωνικό Κέντρο από την σύσταση του ΕΦΚΑ είναι το πρώτο σημείο επαφής του Οργανισμού με τους πολίτες, παρέχοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα άμεση και έγκυρη απάντηση στα ερωτήματα τους από απόσταση, μέσω της Γραμμής Εξυπηρέτησης 1555.
Οι εκπρόσωποι του Τηλεφωνικού κέντρου καθοδηγούν τους πολίτες με κατανοητό και σωστό τρόπο για την επίλυση ατομικών τους ζητημάτων σε θέματα συντάξεων-ασφάλισης, επεξηγήσεις εγκυκλίων, νομοθετικών ρυθμίσεων, καθοδήγηση των ασφαλισμένων στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του οργανισμού αλλά και για το σε ποια αρμόδια τμήματα των τοπικών υποκαταστημάτων του οργανισμού πρέπει να απευθυνθούν αν κρίνεται απαραίτητο.
Για την κλήση σας στο 1555, ισχύει αστική χρονοχρέωση όταν καλείτε από το δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας του ΟΤΕ.
Για χρεώσεις όταν καλείτε από άλλα δίκτυα σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας, παρακαλούμε ενημερωθείτε από τον πάροχό σας
Στοιχεία Επικοινωνίας ΕΦΚΑ
Διοίκηση ΕΦΚΑ - Κεντρικές Υπηρεσίες
Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ)
Περιφερειακά Ελεγκτικά Κέντρα Ασφάλισης (ΠΕΚΑ)
Σημεία Εξυπηρέτησης Μισθωτών
Σημεία Εξυπηρέτησης Μη Μισθωτών
Σημεία Εξυπηρέτησης Αγροτών
Σημεία Εξυπηρέτησης Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Εργων
Σημεία Εξυπηρέτησης Υγειονομικών
Σημεία Εξυπηρέτησης Νομικών
Σημεία Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων ΜΜΕ
Σημεία Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων Τραπεζών και Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας
Σημεία Εξυπηρέτησης Ναυτικών