Υπάλληλος φαρμακείου πλήρους απασχόλησης, εργάζεται σε πενθήμερη βάση, από Δευτέρα ως Παρασκευή.

Θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με τον υπολογισμό της αμοιβής του,

α) σε διανυκτέρευση του φαρμακείου το Σάββατο με ωράριο απασχόλησης 23.00 - 08.00

β) σε διημέρευση του φαρμακείου την Κυριακή με ωράριο απασχόλησης 08.00-16.00

Ποια η διαφοροποίηση στην περίπτωση

α )που λάβει ρεπό τη Δευτέρα, με δεδομένο ότι συμψηφίζονται οι ώρες εργασίας στη διανυκτέρευση/διημέρευση οπότε δεν τίθεται θέμα υπερωριακής απασχόλησης σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 257 του Ν.4512/2018 ;

β) δεν λάβει ρεπό;