Συστήθηκε ΙΚΕ με κεφάλαιο εισφορών 150.000 και εξ κεφαλαιακές εισφορές 75.000
Το καταστατικό γράφει ότι οι εξ κεφαλαιακές εισφορές αντιστοιχούν σε εργασία 15 ετών.
ΕΡΩΤΗΣΗ
1)Σε περίπτωση διανομής κερδών δικαιούται μέρισμα ο εξ κεφαλαιακός εταίρος?
2)Στον εξ κεφαλαιακό εταίρο υπολείπονται 60.000 την 31/12/2025.Αν στην χρήση 2026 τροποποιήσω το καταστατικό (ομόφωνη απόφαση 100%) και αναφέρω με απόφαση πρακτικού Γ.Σ εταίρων ότι εισφέρθηκαν οι εισφορές του εξ κεφαλαιακού εταίρου(τα υπόλοιπα 60.000) έχω κάποιο πρόβλημα??? μπορεί να γίνει...??
3)Για διάφορους λόγους της εισφορές του εξ κεφαλαιακού εταίρου δεν θέλω να της περάσω μέσω εξόδου δλδ να χρεώσω 60 σε πίστωση κεφαλαίου, και αντί αυτού να χρεώσω ένα μεταβατικό λογ/μό π.χ 36 π.χ εξ κεφαλαιακές εισφορές.. έχω πρόβλημα?? μπορεί να γίνει..? και κάποια στιγμή στο μέλλον σταδιακά να τον μηδενίσω...??
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ