Επιχείρηση μεταπώλησης μεταχειρισμένων αυτ/των του άρθρου 45.
1. Αγοράζει ιχ επιβατικό από Γερμανία προς μεταπώληση και καταβάλλει εξοδα φορτωτικής 500 ευρω σε μεταφορική εταιρία Ιταλική για τη μεταφορα από Αγκόνα-Ηγουμενίτσα. Η δαπάνη αυτή θεωρείται ενδοικοινοτική απόκτηση? Θα υπολογιστεί στο κόστος για το περιθώριο κέρδους?
2. Για το κόστος αγοράς υπολογίζονται όλα τα έξοδα που αφορούν το αυτ΄/το (δηλαδή έξοδα μετφοράς, τέλη ταξινόμησης, έξοδα εκτελωνισμού κλπ) και ο ΦΠΑ ενσωματώνεται στο κόστος αγοράς?
3. Αν αγοράσει αυτ/το με το αρθρο 45 και το βγάλει πινακίδες για να το πουλήσει, μέχρι να γίνει η πώληση θα θεωρείτε εμπορευμα η θα επιβαρύνει την επιχείρηση με τεκμήριο συντήρησης?
4. Έσοδο για υπαγωγή στη φορολογία ποιο θεωρείτε? το περιθώριο κέρδους?
5. Στο τιμολογιο αγορας από αλλον μεταπωλητή αναγράφεται χωριστά το περιθώριο κέρδους. Δηλαδή αγορα 1200
περιθωριο κερδους 200+φπα 48=248.
Συνολικό κόστος 1248.
Γιατί γίνεται αυτό? Τα 248 ευρώ δεν αποτελούν μερος του συνολικού κόστους των 1248 ευρω?
Για τον αγοραστή ποιο είναι το κόστος τα 1200 η τα 1248?