Καλημέρα,
Σε διασταυρώσεις που άρχισα να κάνω στις συγκεντρωτικές ΜΥΦ του 2014, βρήκα αποκλίσεις τόσο σε πελάτες, όσο και σε προμηθευτές. Τελικά, κατέληξα με την επιχείρησα, ότι έγινε λάθος στην εξαγωγή και αποστολή των πωλήσεων και κάποιων από τις αγορές, που μου έστελνε με αρχείο και δεν ήταν μέσα όλες οι καταχωρήσεις.
Το ερώτημα είναι:
1) Κάνουμε διόρθωση σε όλες τις καταστάσεις και κατά συνέπεια σε όλες τις σχετικές δηλώσεις (Φ.Π.Α. Φ.Ε. κλπ) ή τα καταχωρούμε στο 2015 σαν διαφορές και όποιο αποτέλεσμα διαμορφώνεται στο 2015?
2) Πρέπει να γίνουν οι αλλαγές, ή τα αφήνουμε έτσι κι Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ???
Σας παρακαλώ, μια βοήθεια θα ήταν χρήσιμη, έστω η γνώμη σας. Κινδυνεύω να χάσω πελάτη και τη δουλεία μου, χωρίς να φταίω...