Καλησπέρα σας. Σας θέτω τα παρακάτω ερωτήματα. 1) Επιχείρηση εστίασης ( ψητοπωλείο ) πως πρέπει να εμφανίζει στα βιβλία της τις συναλλαγές? Ως προιόντα ή ως εμπορεύματα? Παράδειγμα, αγοράζει το κρέας και αφού το τεμαχίσει το στοιβάζει και φτιάχνει τον γύρο ή τα σουβλάκια. Τα υπόλοιπα τα βάζει στο σαντουιτς αυτούσια ( πατάτες, ντομάτα, καρυκεύματα κλπ ). Τις σαλάτες τις φτιάχνει η ίδια η επιχείρηση. Το έχω συζητήσει το θέμα με υπουργείο και με ΔΟΥ και οι απόψεις διιστανται. Σε κάποιον έλεγχο θα έχει κυρώσεις η επιχείρηση αν ο ελεγκτής έχει διαφορετική άποψη από αυτόν που ακολουθεί η επιχείρηση? Τίθεται θέμα απόρριψης κλπ? Αν κατά την απογραφή αποθεμάτων θελήσει να κάνει κλειστή αποθήκη και δει τιμολόγιο αγορά κρέας αλλά στην απογραφή ( αφού γίνει ο τεμαχισμός ) σουβλάκι ή γύρο κλπ?
2) Σε εταιρία Ο.Ε παραγωγής τυριού 31.12.2015 με τζίρο 10 εκατομμύρια και αφού έχει καταργηθεί το βιβλίο αποθήκης. θα πρέπει να απογραφούν τα είδη συσκευασίας ( δοχεία, χάρτινες συσκευασίες κλπ ) και οι β ύλες ( αλάτι κλπ ) ή είναι απλά στην ευχέρεια της επιχείρησης, δεδομένεου ότι όπως καταλαβαίνετε είναι δυσχερής και χρονονοβόρα η καταγραφή τους? Σας ευχαριστώ