Ερώτηση με βάση την ΠΟΛ1223/8.10.2015

Δικαστικός επιμελητής έχει παράσχει το 2010 και 2011 υπηρεσίες στο δημόσιο και τώρα τον ειδοποίησαν από το λογιστήριο(Δήμος Αθηναίων) πώς πρέπει να κόψει τιμολόγια για τις υπηρεσίες αυτές. Τα τιμολόγια θα είναι πολλά και μεγάλων ποσών γιατί αφορούν διαφορετικές υποθέσεις του εν λόγω δήμου. Όσα είναι πάνω από 5000 ευρώ θα περάσουν από εποπτικό συμβούλιο λογικά μέχρι τέλος του τρέχοντος έτους και υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να μην εγκριθεί η δαπάνη ενώ θα έχει πρώτα εκδόσει τα παραστατικά του.Στη συγκεκριμένη περίπτωση ώς χρόνος κτήσης του εισόδηματος είναι το 2015 από τη στιγμή που δεν ισχύουν σωρευτικά οι 2 προυποθέσεις περί δεδουλευμένου εσόδου στην ίδια χρήση και περί απόκτησης δικαιώματος είσπραξης εντός του ιδίου έτους ? έτσι όπως το διαβάζω στην εγκύκλιο αντιλαμβάνομαι πώς αυτά τα ΤΠΥ που θα κοπούν μέσα στο 2015 θα πρέπει να φορολογηθούν τα έτη 2010 και 2011 με τροποποιητικές δηλώσεις.Και αν δεν εγκριθεί από το εποπτικό συμβούλιο του φορέα του δημοσίου τότε θα πρέπει να κόψει πιστωτικό τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών ή ο φορέας απλά θα επιστρέψει τα πρωτότυπα τιμολόγια πίσω και θα ακυρωθούν?