Ομόρρυθμη εταιρεια, μετά από δικαστική διαμάχη, έλαβε αποζημίωση το έτος 2025 μετά του νόμιμου τόκου για αποζημίωση πελατείας. Ο αντίδικος έχει καταβάλει στην ΑΑΔΕ το φόρο των τόκων. Πως ακριβώς θα το δηλώσουμε, στην δήλωση της εταιρείας ; Το ποσό είναι φορολογητέο ;
Οι αντίδικοι έκαναν ένσταση στο δικαστήριο του Αρειου Πάγου και η υπόθεση θα εκδικαστεί το 2026. Αν αλλάξει η απόφαση πως αντιμετωπίζεται φορολογικα;