Αλλοδαπός εργαζόμενος επιθυμεί η ελληνική εταιρεία που εργάζεται να τον πληρώνει σε αλλοδαπή τράπεζα της χώρας του , προκειμένου να εμφανίζει έσοδα λόγω δανείου,είναι εφικτό αυτό?Υπάρχουν προυποθέσεις, κυρώσεις? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!