Θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση, αν ένας επιχειρηματίας έχει δευτερεύον ΚΑΔ ο οποίος υπάγεται στη ψηφιακή κάρτα εργασίας και ο κύριος ΚΑΔ δεν υπάγεται, τότε είναι υπόχρεος κάρτας? τι ακριβώς ισχύει για αυτό το θέμα?Σας ευχαριστώ!