Καλησπέρα σας.

Επιχείρηση που δίνει στους υπαλλήλους της κάθε μήνα εξ ελευθεριότητας ποσά (διαφορετικά κάθε μήνα), με ποιον τρόπο θα υπολογίσει το Δώρο Πάσχα;