Επιχείρηση ΟΕ μετατρέπεται σε ΙΚΕ .Για τις ανάγκες μετασχηματισμού συντάχθηκε Ισολογισμός με 31/12/2025 . Η εκτίμηση είναι ότι ο μετασχηματισμός θα ολοκληρωθεί εντός μηνός Ιουλίου 2026 .
Η εταιρεία λόγω τζίρου δεν είχε υποχρέωση απογραφής εμπορευμάτων .
Η ανάγκη μετατροπής κατέστησε υποχρεωτικά σύνταξη απογραφής λήξης .
Η ερώτηση είναι αν αυτή πρέπει να δηλωθεί στο Ε3 χρήσης 2025 επ΄ονόματι της ΟΕ ?