Ατομική επιχείρηση της έχει εγκριθεί βάουτσερ απο τα Ψηφιακά εργαλεία, ποσού 630,00 για την αγορά πάγιου εξοπλισμού.
Οι λογιστικές εγγραφές θα είναι το έσοδο 630,00€ σε λογαριασμό 71? (Λοιπά συνήθη έσοδα)
θα πρέπει να υπολογιστούν αποσβέσεις στα 1.000,00 στην αξία κτήσης ή θα πρέπει να γίνει μείωση της αξίας του παγίου στο Ε3 και στο υπόλοιπο της αξίας να υπολογιστούν αποσβέσεις? (π.χ. 1000,00 αγορά παγίου -630,00 βάουτσερ =370,00 υπόλοιπο παγίου)
Ακόμα ποιες εγγραφές πρέπει να γίνουν στο my data ?