Καλημερα σας κ καλη εβδομαδα!
Θα δημιουργηθει ενα νομικο προσωπο με εδρα μερος της οικιας ενος απο τους 2 εταιρους και το προσωπικο του θα εργαζεται μεσα στα διυληστηρια και μονο, δλδ σε εργολαβο και τη καρτα τους θα την χτυπανανε εκει ... Στην εδρα δλδ δεν θα πηγαινουν καθολου γιατι θα εργαζονται μονο στα διυληστηρια. Ειναι υποχρεωμενη η εταιρια να φτιαξει/κατεβασει το προγραμμα του myergani για εργοδοτες παρ ολο που δεν θα χτυπανε καμια καρτα στην εδρα ????
Ευχαριστω πολυ!!