Θα θέλαμε να θέσουμε τα εξής ερωτήματα :

1. Για εργαζόμενο με συνεχιζόμενες ασθένειες λόγω προβλήματος υγείας (π.χ. πάνω από 7 μήνες), μπορεί ο εργοδότης να προχωρήσει σε καταγγελία της σύμβασης? Αν ναι ποιο είναι το εύλογο χρονικό διάστημα από την τελευταία ασθένεια?

2. Για εργαζόμενη που έχει πάρει την 4μηνη γονική άδεια ΔΥΠΑ ή την 9μηνη ΔΥΠΑ ή την μία μετά την άλλη, μετά από ποιο χρονικό διάστημα, μπορεί ο εργοδότης να καταγγείλει την σύμβαση εργασίας ο εργοδότης?

3. Εργαζόμενη, μετά το πέρας της 4μηνης γονικής άδειας ΔΥΠΑ, μπορεί να πάρει ξανά την ίδια άδεια για άλλο τέκνο & μετά από ποιο χρονικό διάστημα?

Ο λόγος για την καταγγελία σύμβασης εργασίας, για όλες τις περιπτώσεις, είναι η εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας, καθώς συνεχώς πρέπει κάποιος άλλος εργαζόμενος να καλύπτει τα κενά που παρουσιάζονται.