Καλησπερα,

ΑΕ εχει 2 υποκαταστηματα με αντικειμενο ξενοδοχειο ( κ η εδρα κ τα υποκαταστηματα ).
α)Μπορει να τιμολογει ολες τις συναλλαγες απο την εδρα οριζοντας για καθε υποκαταστημα ξεχωριστη σειρα, ετσι ωστε να προβει σε αγορα ενος εμπορικου προγραμματος κ οχι για καθε εγκατασταση ξεχωριστα? Δηλαδη ο υπαλληλος του καθε υποκαταστηματος να συνδεεται on-line με το εμπορικο προγραμμα που τηρειται στην εδρα κ να εκδιδει τα σχετικα παραστατικα με σειρα?

Δλδ, το κεντρικο να τηρει ανευ σειρα ΑΠΥ, ΤΠΥ
Το α υποκαταστημα να τηρει σειρα α ΑΠΥ, ΤΠΥ
Το β υποκαταστημα να τηρει σειρα β ΑΠΥ, ΤΠΥ

Δλδ, η σειρα στα παραστατικα γενικα ποτε χρησιμοποιειται? μονο οταν υπαρχει ανευ σειρα παραστατικων στην ιδια εγκατασταση κ για εσωτερικη αναλυτικη πληροφορηση χρησιμοποιω σειρα ή μπορει να χρησιμοποιηθει κ για τιμολογηση συναλλαγων υποκαταστηματων απο την εδρα?

β) ΑΕ εχει ως αντικειμενο πωληση ορθοπεδικων. Αν αντι για φτμ εχει software, μπορει να τηρειται ενα software τιμολογησης στην εδρα κ οι αλπ να εκδιδονται απο αυτο για ολα τα υποκαταστηματα με σειρα για καθε υποκαταστημα, οπως στην περιπτωση του ξενοδοχειου?

Στη χονδρικη πωληση, μπορει το καθε υποκαταστημα να εκδιδει δικο του ΔΑ χωρις σειρα κ η τιμολογηση να γινεται απο το κεντρικο με σειρα για καθε υποκαταστημα συσχετιζοντας το ΤΠ με το σχετικο ΔΑ?

γ) Το ισοζυγιο ημερας που βγαζει το ξενοδοχειο κ αναφερει τα εσοδα του πρεπει να βγαινει σε καθε υποκαταστημα ή μπορει να βγαινει μονο ενα ισοζυγιο στην εδρα αναφεροντας αναλυτικα τα εσοδα κ το ταμειο του καθε υποκαταστηματος? Εαν ναι, αυτο πρεπει να το εκτυπωνει κ να το στελνει σε καθε υποκαταστημα για τυχον επιτοπιο ελεγχο?

δ) τα υποκαταστηματα δεν εχουν αυτοτελες λογιστικο αποτελεσμα. Ολα τα παραστατικα στελνονται προς καταχωριση στην εδρα. Μετα την καταχωρηση πρεπει να τηρουνται στα υποκαταστηματα ή στην εδρα? Η διοικηση εχει επιλεξει να τιμολογει ολα τα εξοδα κ αγορες στην εδρα με παραδοση στο εκαστοτε υποκαταστημα.

Σας ευχαριστω