Το έγγραφο προστέθηκε επιτυχώς!

Το έγγραφο προστέθηκε επιτυχώς στα αγαπημένα σας! Μπορείτε να το δείτε κάνοντας click εδώ.

Το έγγραφο υπάρχει ήδη!

Το έγγραφο υπάρχει ήδη στα αγαπημένα σας. Μπορείτε να το δείτε κάνοντας click εδώ.

Σφάλμα

Η εισαγωγή δεν μπορεί να ολοκληρωθεί.

Αποθήκευση σχολίου

Το σχόλιο σας αποθηκεύτηκε με επιτυχία!

Ανανέωση σχολίου

Το σχόλιο σας ανανεώθηκε με επιτυχία!

Αποστολή email

Το email σας στάλθηκε επιτυχώς!

Menu
Φόρτωση...

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
31 Δεκεμβρίου 2019

ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
Αρ. Φύλλου 4997

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αριθμ. 60201/Δ7.1422

Κατηγοριοποίηση παραβάσεων και καθορισμός ύψους προστίμων που επιβάλλονται από τους Επιθεωρητές Εργασιακών Σχέσεων του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ).

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Το Ν. 4622/2019 (ΦΕΚ 133Α΄) «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των Κυβερνητικών Οργάνων και της Κεντρικής Δημόσιας Διοίκησης» και το άρθρο 90 του π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98Α΄) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα».

2. Την παρ. 1Α και 2 του άρθ. 24 του Ν. 3996/2011 «Αναμόρφωση του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας, ρυθμίσεις θεμάτων Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 170 Α΄), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

3. Το π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (ΦΕΚ 119 Α΄).

4. Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ 121 Α΄).

5. Το π.δ. 84/2019 «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων» (ΦΕΚ 123 Α΄).

6. Το π.δ. 134/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (ΦΕΚ 168 Α΄).

7. Τις διατάξεις της ΔΣΕ 81 (1947) «Περί Επιθεωρήσεως της εργασίας εις την βιομηχανίαν και το εμπόριον», η οποία κυρώθηκε με τον ν. 3249/1955 (ΦΕΚ 139 Α΄).

8. Τον ν. 3850/2010 «Κύρωση του Κώδικα νόμων για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων» (ΦΕΚ 84 Α΄).

9. Την 16909/19-12-2003 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων «Απόδοση μέρους εισπραττομένου προστίμου στο Ανώτατο Συμβούλιο

Εργασίας (ΑΣΕ)» (ΦΕΚ 1892 Β΄), όπως τροποποιήθηκε με την 120151/17-5-2005 κοινή υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 705 Β΄).

10. Την 46691/1491/23-3-2012 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης «Καθορισμός των ποσοστών που εισπράττονται ως έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού, όταν επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις του άρθ. 24 και της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθ. 26 του Ν. 3996/2011 » (ΦΕΚ 1106 Β΄).

11. Την 46561/8369/9-10-2017 απόφαση της Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και του Υπουργού Οικονομικών «Εφαρμογή της παρ. 4 του άρθ. 14 του Ν. 3996/2011 , όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθ. 80 του Ν. 4144/2013 » (ΦΕΚ 3677 Β΄).

12. Το γεγονός ότι από την πράξη αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού αποφασίζουμε:

`Αρθρο 1

Κατηγοριοποιούνται οι παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας και καθορίζονται μέθοδοι υπολογισμού των επιβαλλόμενων προστίμων από τους Επιθεωρητές Εργασιακών Σχέσεων, με τη συνεκτίμηση των προβλεπόμενων κριτηρίων, όπως περιγράφονται κατωτέρω.

1. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΣΥΝΕΚΤΙΜΗΣΗΣ - ΟΡΙΣΜΟΙ

Α. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΥΝΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ

Για την επιβολή διοικητικών κυρώσεων (προστίμων) συνεκτιμώνται τα εξής κριτήρια: i) η σοβαρότητα της παράβασης, ii) ο αριθμός εργαζομένων, iii) η επανειλημμένη επιβολή κυρώσεων για παρόμοιες παραβάσεις, iv) ο αριθμός των εργαζομένων που θίγονται, ν) το μέγεθος επιχείρησης, vi) το καθεστώς απασχόλησης, vii) η υπαιτιότητα. Τα ανωτέρω κριτήρια, όπως εξειδικεύονται στην παρούσα, τυγχάνουν εφαρμογής για την επιβολή των προστίμων των Επιθεωρητών Εργασιακών Σχέσεων, ανάλογα με τη φύση της παράβασης.

Β. ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ

i. ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ

Ως σοβαρότητα της παράβασης νοείται ο βαθμός βαρύτητας της παράβασης των διατάξεων της εργατικής νομοθεσίας.

ii. ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Ως αριθμός εργαζομένων νοείται αποκλειστικά ο αριθμός όσων απασχολούνται με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας μόνο στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας (έδρα, υποκατάστημα, παράρτημα, κτλ), στοιχείο που καθορίζει το μέγεθος της επιχείρησης.

iii. ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ

Ως επανειλημμένη επιβολή κυρώσεων για παρόμοιες παραβάσεις νοείται η επιβολή στην ίδιο ελεγχόμενο τόπο εργασίας (όπως έδρα, παράρτημα, υποκατάστημα κτλ) τριών (3) τουλάχιστον διοικητικών κυρώσεων που αφορούν διαφορετικούς χρονικά ελέγχους για ίδιες παραβάσεις κατά την τελευταία τριετία πριν από την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου. Τυχόν αλλαγή του νομίμου εκπροσώπου της επιχείρησης δεν επηρεάζει τον παραπάνω υπολογισμό.

iv. ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΙΓΟΝΤΑΙ

Ως αριθμός εργαζομένων που θίγονται, νοείται ο αριθμός των εργαζομένων που αφορά η διαπιστωθείσα παράβαση στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας (έδρα, υποκατάστημα, παράρτημα κτλ).

v. ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Ως μέγεθος επιχείρησης νοείται το μέγεθος αυτής, στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας, ανάλογα με τον αριθμό εργαζομένων που απασχολεί σε αυτόν. Συγκεκριμένα διακρίνεται, σε μεγάλη, μεσαία και μικρή επιχείρηση ως κατωτέρω στην παρ. 3 του παρόντος άρθρου και λαμβάνεται υπόψη για την επιβολή προστίμων για παραβάσεις οι οποίες κατηγοριοποιούνται στην παρούσα ως Γενικές.

vi. ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Ως καθεστώς απασχόλησης νοείται: α. η απασχόληση εργαζομένων με πλήρη, μερική απασχόληση ή με καθεστώς εκ περιτροπής εργασίας, β. η απασχόληση εργαζομένων ειδικής προστασίας, όπως ανήλικοι, εργαζόμενοι με δικαιώματα λόγω μητρότητας, έγκυοι, συνδικαλιστικά στελέχη, σύμφωνα με όσα η εργατική νομοθεσία ορίζει ειδικά για την προστασία τους. Το κριτήριο λαμβάνεται υπόψη για την επιβολή προστίμων αναφορικά με πολύ υψηλής σοβαρότητας παραβάσεις .

vii. ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ

Ως υπαιτιότητα νοείται ο βαθμός ευθύνης για την τέλεση της παράβασης.

2. ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ

Οι παραβάσεις διακρίνονται με βάση τη φύση τους σε Γενικές και σε Ατομικού Χαρακτήρα.

Α. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ

Οι Γενικές παραβάσεις είναι ιδίως οι παραβάσεις που αφορούν: α. το σύνολο του προσωπικού/ή κατηγορία αυτού, στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας, β. τη μη εκπλήρωση εργοδοτικής διοικητικής υποχρέωσης που αφορά το σύνολο του προσωπικού/ ή κατηγορία αυτού, όπως υποβολή ή τήρηση ή ανάρτηση ή συμπλήρωση ή κατάρτιση ή επίδειξη βιβλίων, στοιχείων ή άλλων προβλεπόμενων εγγράφων και εντύπων, γ. την εκπρόθεσμη ή πλημμελή υποβολή εντύπων προς τις Υπηρεσίες, δ. τη μη τήρηση νομοθετημένης διαδικασίας που αφορά τη διενέργεια του ελέγχου ή των εργατικών διαφορών, ε. τη μη τήρηση νομοθετημένης διαδικασίας για σύστημα απασχόλησης ή για καταβολή πληρωμής.

Οι Γενικές παραβάσεις κατατάσσονται σε τέσσερις κατηγορίες ΧΑΜΗΛΗΣ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ, ΥΨΗΛΗΣ και ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗΣ σοβαρότητας και περιέχονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι το οποίο συνοδεύεται από το ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι στο οποίο παρατίθενται οι αντίστοιχες διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας.

Β. ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ

Οι Ατομικού χαρακτήρα παραβάσεις είναι ιδίως οι παραβάσεις που θίγουν ατομικά τον κάθε εργαζόμενο και σχετίζονται με παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων του ή με μη εκπλήρωση εργοδοτικής υποχρέωσης, που προβλέπεται/εκπληρώνεται εξατομικευμένα για τον κάθε εργαζόμενο.

Οι Ατομικού χαρακτήρα παραβάσεις κατατάσσονται σε τέσσερις κατηγορίες ΧΑΜΗΛΗΣ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ, ΥΨΗΛΗΣ και ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗΣ σοβαρότητας και περιέχονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ II το οποίο συνοδεύεται από το ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ II στο οποίο παρατίθενται οι αντίστοιχες διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας. Στις ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ παραβάσεις συγκαταλέγονται και οι παραβάσεις στις οποίες έχει συνεκτιμηθεί ειδικά το καθεστώς απασχόλησης (μερική απασχόληση, εκ περιτροπής εργασία, ειδικής προστασίας απασχόληση).

Παραβάσεις που δεν προβλέπονται στα Παραρτήματα Ι και II της παρούσας, εντάσσονται κατά την κρίση του αρμοδίου οργάνου ελέγχου, στην αναλογικώς προβλεπόμενη παράβαση και τις συνέπειές της, προκειμένου για τον προσδιορισμό του επιβαλλόμενου προστίμου.

3. ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης βάσει του αριθμού των εργαζομένων της, στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας, οι επιχειρήσεις κατατάσσονται ως εξής:

ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΜΕΓΕΘΟΣ

1-10 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

11-20 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

ΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

21-50 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

51-150 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

151-250 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

251 και άνω ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

4. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ Με βάση τη διάκριση της παράβασης ως γενικής ή ατομικού χαρακτήρα καθορίζεται κατωτέρω υπό Α και Β η μέθοδος υπολογισμού του προστίμου προκειμένου για την επιβολή κυρώσεων για τις παραβάσεις των ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΩΝ Ι και II αντίστοιχα.

Α. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Ι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΑΡΙΘΜΟ ΘΙΓΟΜΕΝΩΝ

Ως προς τις Γενικές παραβάσεις του Παραρτήματος Ι, το ύψος του προστίμου υπολογίζεται ανεξάρτητα από αριθμό θιγομένων ως εξής:

α. Σε επιχείρηση/εργοδότη που απασχολεί από 1 έως 10 άτομα προσωπικό στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας, το συνολικό πρόστιμο για κάθε παράβαση ορίζεται:

300,00 ευρώ για χαμηλές,

500,00 ευρώ για σημαντικές,

1.000,00 ευρώ για υψηλές και

1.800,00 ευρώ για πολύ υψηλές παραβάσεις.

β. Σε επιχείρηση/εργοδότη που απασχολεί από 11 έως 20 άτομα προσωπικό στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας, το συνολικό πρόστιμο για κάθε παράβαση ορίζεται:

400,00 ευρώ για χαμηλές,

800,00 ευρώ για σημαντικές,

1.200,00 ευρώ για υψηλές και

2.000,00 ευρώ για πολύ υψηλές παραβάσεις.

γ. Σε επιχείρηση/εργοδότη που απασχολεί από 21-50 άτομα προσωπικό στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας, το συνολικό πρόστιμο για κάθε παράβαση ορίζεται:

800,00 ευρώ για χαμηλές,

1.500,00 ευρώ για σημαντικές,

2.000,00 ευρώ για υψηλές και

3.000,00 ευρώ για πολύ υψηλές παραβάσεις.

δ. Σε επιχείρηση/εργοδότη που απασχολεί από 51-150 άτομα προσωπικό στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας, το συνολικό πρόστιμο για κάθε παράβαση ορίζεται:

1.000,00 ευρώ για χαμηλές,

2.000,00 ευρώ για σημαντικές,

2.500,00 ευρώ για υψηλές και

4.000,00 ευρώ για πολύ υψηλές παραβάσεις.

ε. Σε επιχείρηση/εργοδότη που απασχολεί από 151-250 άτομα προσωπικό στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας, το συνολικό πρόστιμο για κάθε παράβαση ορίζεται:

1.500,00 ευρώ για χαμηλές,

2.500,00 ευρώ για σημαντικές,

3.000,00 ευρώ για υψηλές και

6.000,00 ευρώ για πολύ υψηλές παραβάσεις.

στ. Σε επιχείρηση/εργοδότη που απασχολεί από 251 και άνω άτομα προσωπικό στον ελεγχόμενο τόπο εργασίας, το συνολικό πρόστιμο για κάθε παράβαση ορίζεται:

2.000,00 ευρώ για χαμηλές,

3.000,00 ευρώ για σημαντικές,

4.000,00 ευρώ για υψηλές και

8.000,00 ευρώ για πολύ υψηλές παραβάσεις.

Β. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ II ΑΝΑ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ

Ως προς τις Ατομικού χαρακτήρα παραβάσεις του Παραρτήματος ΙΙ, το πρόστιμο υπολογίζεται ανά θιγόμενο εργαζόμενο, δηλαδή για κάθε παράβαση επιβάλλεται συνολικό πρόστιμο που προκύπτει με πολλαπλασιασμό του καθορισμένου ποσού προστίμου της κάθε παράβασης στο Παράρτημα II επί τον αριθμό των θιγομένων εργαζομένων.

5. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΙΔΙΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ

Σε περίπτωση επανειλημμένης επιβολής κυρώσεων για τέλεση ίδιων παραβάσεων στο παρελθόν από την επιχείρηση/εργοδότη σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 1B σημείο iii. του παρόντος άρθρου, το συνολικό ποσό του προστίμου προσαυξάνεται κατά 5% στις χαμηλές, 10% στις σημαντικές, 15% στις υψηλές και 20% στις πολύ υψηλές παραβάσεις, ως έχουν κατηγοριοποιηθεί στα Παραρτήματα Ι και ΙΙ.

6. ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΥΨΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ

Για κάθε παράβαση, ανεξάρτητα της ακολουθούμενης μεθόδου υπολογισμού του προστίμου, το ύψος του τελικού συνολικά επιβαλλόμενου προστίμου, συνυπολογιζομένης και της τυχόν προσαύξησης της παρ. 5 του παρόντος άρθρου, δεν μπορεί να υπερβαίνει το ανώτατο όριο επιβολής κυρώσεων, όπως αυτό ορίζεται από τη διάταξη της παρ. 1Α του άρθρου 24 του εξουσιοδοτικού νόμου (ν. 3996/2011), ως ισχύει.

`Αρθρο 2

Αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της απόφασης αυτής τα Παραρτήματα Ι και II και τα συνοδευτικά αυτών Συμπληρωματικά Παραρτήματα Ι και ΙΙ.

`Αρθρο 3
Μεταβατικές διατάξεις

Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες, κατά την ελεγκτική διαδικασία, έχουν διαπιστωθεί παραβάσεις από τους Επιθεωρητές Εργασιακών Σχέσεων του Σ.ΕΠ.Ε. αλλά δεν έχει εκδοθεί ακόμα η Πράξη Επιβολής Προστίμου (Π.Ε.Π), εφαρμογή έχει η παρούσα υπουργική απόφαση.

Επίσης, οι ρυθμίσεις της παρούσας απόφασης καταλαμβάνουν και τις εκκρεμείς περιπτώσεις που δεν έχουν οριστικοποιηθεί με την έκδοση απόφασης του αρμόδιου οργάνου (όπως αιτήσεις θεραπείας, ιεραρχικές προσφυγές).

`Αρθρο 4

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της.

Από την δημοσίευση της απόφασης αυτής παύει να ισχύει η 29164/755/27.06.2019 (ΦΕΚ 2686/Β΄/02.07.2019) απόφαση της Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ως προς το κεφάλαιο Α του άρθρου 1 και τα σχετικά με αυτό ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Ι και ΙΙ, ενώ το Κεφάλαιο Β και το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ παραμένουν σε ισχύ.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 20 Δεκεμβρίου 2019
Ο Υπουργός
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ

Αποστολή εγγράφου με mail
* Email παραλήπτη
Email αποστολέα
Ονοματεπώνυμο αποστολέα
Θέμα
Σχόλια
Να συμπεριληφθούν τα σχόλια της επιστημονικής ομάδας
Να συμπεριληφθούν τα προσωπικά σας σχόλια

Εκτύπωση εγγράφου

Αποστολή άρθρου με mail
* Email παραλήπτη
Email αποστολέα
Ονοματεπώνυμο αποστολέα
Θέμα
Σχόλια
Να συμπεριληφθούν τα σχόλια της επιστημονικής ομάδας
Να συμπεριληφθούν τα προσωπικά σας σχόλια
Εκτύπωση άρθρου
Να συμπεριληφθούν τα σχόλια της επιστημονικής ομάδας
Να συμπεριληφθούν τα προσωπικά σας σχόλια
Προσθήκη στο ευρετήριο
Εισάγετε τον τίτλο: