Καλησπέρα σας,
Εργαζόμενος δικαιούται για το 2024 25 ημέρες άδεια όμως λόγω φόρτου εργασίας έως τέλος του έτους θα λάβει 22 ημέρες και τις υπόλοιπες 3 θα τις λάβει έως 31/03/2025. Σε αυτή την περίπτωση το βιβλίο αδειών του 2024 θα γράφει δικαιούμενες ημέρες: 25, ληφθείσες: 22; Χρειάζεται να γράψουμε κάτι σε κάποια στήλη παρατηρήσεων του βιβλίο αδειών; Το επόμενο έτος που θα λάβει τις υπόλοιπες 3 έως 31/03/2025 αυτές οι 3 θα μπουν στο βιβλίο αδειών που θα αφορά την κανονική άδεια του 2025 μαζί με τις χορηγήσεις κανονικής άδειας που αφορά το 2025 ή δεν θα καταγραφούν; Τι έγγραφα πρέπει να έχουμε λόγω αυτής της ασυμφωνίας για να είμαστε εντάξει σε ενδεχόμενο έλεγχο; Στα αρχεία μηνιαίων αδειών που θα υποβάλουμε εντός του πρώτου τριμήνου του 2025 όπου θα έχει πάρει και αυτές τις 3 μέρες από το 2024 με τι τύπο άδειας θα τις χαρακτηρίσουμε; Τέλος υπάρχει η δυνατότητα εφόσον είναι σύμφωνος ο εργαζόμενος για αυτές τις 3 ημέρες να του δώσουμε αποζημίωση μη ληφθείσας άδειας και να μην του χορηγηθούν;
Ευχαριστώ