Σύμφωνα με την πολ. Α.1155/2023, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ταμειακά συστήματα που συνεργάζονται με ERP πρέπει έως την 30/9/2024 να ολοκληρώσουν την διασύνδεση του ERP τους με POS.
Ως Ιδιωτική Κλινική που ανήκει στις επιχειρήσεις που δεν έχουν υποχρέωση χρήσης ταμειακής μηχανής ή φορολογικού μηχανισμού, όπως κατονομάζονται στην ΠΟΛ 1002/2014 εξαιρούμαστε της υποχρέωσης της διασύνδεσης ERP με POS της πολ. Α1155/2023.
Διευκρινίζουμε ότι δεν χρησιμοποιούμε ταμειακές μηχανές ή φορολογικούς μηχανισμούς και γενικά κανενός είδους ταμειακό σύστημα .
Από 01/01/2025 έχουμε υποχρέωση να τιμολογούμε τα παραστατικά προς Δημόσιους Φορείς (B2G) μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
Τα ερωτήματα είναι:
Πρέπει υποχρεωτικά να τιμολογούμε μέσω του ανωτέρω παρόχου και παραστατικά προς επαγγελματίες (B2B) ? Πρέπει υποχρεωτικά και τα παραστατικά προς Ιδιώτες (B2C) ?.
Τα φορολογικά κίνητρα που προσφέρονται για την διασύνδεση με Πιστοποιημένο Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης δηλαδή Παραγραφή φορολογικών υποθέσεων στα 3 έτη, άμεση απόσβεση των δαπανών για την ηλεκτρονική τιμολόγηση με επαύξηση αυτών κατά 100 % και επιστροφή φόρου πιο σύντομα από άλλες επιχειρήσεις, για να ισχύσουν πρέπει υποχρεωτικά και η λιανική να εκδίδεται μέσω Παρόχου?
Επίσης εφόσον ξεκινήσουμε και τιμολογούμε μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου Ηλεκτρονικής τιμολόγησης από 01/01/2025, πρέπει τελικά να προχωρήσουμε και σε διασύνδεση του ERP με POS αν και εξαιρούμαστε βάση της πολ. 1002/2014 ? Πρέπει ακόμα και αν δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τιμολογούμε μέσω παρόχου και τα B2C?