Επιχείρηση με δραστηριότητα βαφές πλοίων-σκαφών, επισκευή και συντήρηση αυτών, χρησιμοποιεί μεγάλο όγκο αναλώσιμων υλικών (χρώματα κλπ), γεγονός από το οποίο προκύπτει και αξιοσημείωτη απογραφή αυτών στις 31/12 κάθε έτους.

Ποια η άποψη σας για τον χειρισμό της αξίας απογραφής αυτών σε σχέση με το λογιστικό αρχείο απογραφής-κατάσταση , αποτύπωσης στο Ε3(κωδ.,κλπ) καθώς και χαρακτηρισμού στο my data.

Προς κατανόηση των ως άνω αναλύουμε τα δεδομένα ως εξής:

· Ετήσιος Κύκλος Εργασιών (αμιγώς παροχή λογ/σμος 73) περίπου 3.000.000 €

· Αγορές αναλώσιμων υλικών (ετησίως) περίπου 500.000 €

· Τα υλικά δεν τιμολογούνται διακριτά αλλά τιμολογείται η υπηρεσία (απλώς αναφέρεται η χρήση αυτών στο τιμολόγιο)

· Κατά τη διάρκεια της χρήσης-αγοράς αυτών καταχωρίζονται στον λογαριασμό 25 και στο τέλος της χρήσης με τακτοποιητική εγγραφή (και για λόγους my data) μεταφέρονται στον λογαριασμό 64 (64.08….), ώστε να αποτελούν κόστος των υπηρεσιών.

· Η απογραφή αυτών στο τέλος κάθε χρήσης είναι της τάξης των 100.000 € περίπου.