Καλημέρα σας

Σύμφωνα με το ΦΕΚ B 1376/29.02.2024 Οι οντότητες εστίασης που λειτουργούν με σερβίρισμα σε τραπεζοκαθίσματα και εκδίδουν τα λογιστικά τους στοιχεία με τη χρήση απλών ΦΗΜ παύουν τη χρήση αυτών έως και την 30.06.2024. Τι συμβαίνει στην περίπτωση που ναι μεν υπάρχουν τραπεζοκαθίσματα αλλά οι πελάτες αλλάζουν θέση; Για παράδειγμα ατομική επιχείρηση με δραστηριότητα οργάνωσης παιδικών πάρτι δεν μπορεί να τηρήσει αυτή την απόφαση, διότι οι πελάτες κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης αλλάζουν θέση και συνήθως τα πληρώνει ο διοργανωτής. Καλύπτεται η επιχείρηση με τη σύνταξη ενός ιδιωτικού συμφωνητικού που ορίζει το κόστος της εκδήλωσης; Επίσης, επιχειρήσεις με take away ή μόνο με delivery πρέπει να ενταχθούν κι αυτές σε αυτή την αλλαγή;

Τέλος, τι ισχύει για τη διασύνδεση POS με ERP χωρίς την ενδιάμεση χρήση ταμειακών συστημάτων; Ποιες είναι οι καταληκτικές ημερομηνίες διασύνδεσης;

Ευχαριστώ