Υπάλληλοι Ανώνυμης εταιρείας χρησιμοποιούν εταιρικές κάρτες για διάφορα μικροέξοδα τους που θα δηλωθούν σαν παροχή σε είδος. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
1)Βάσει της εγκυκλίου του ΕΦΚΑ 22/2023, οι παροχες σε έιδος επιβαρύνονται με ασφαλιστικές εισφορές. Αυτό πρέπει να γίνεται κάθε μήνα ή μπορούμε μια φορά στο ΄τέλος το χρόνου να προσθέτουμε το σύνολο των παροχών στην ΑΠΔ του Δεκεμβρίου?
2) Χρησιμοποιουνε μια εφοραμογη που βγάζουν φωτογραφία τις αποδειξείς και δημιουργείται αυτόματα το εξοδολογιο. Δεδομένου οτι από 1/1/2024 όλες οι αποδειξέις/ τιμολογία έχουν QR Code, θα μπορουσα να χρησιμοποιησω αυτες τις φωτογραφιες σαν αρχειο και να τις προσκομισω στον ελεγχο αν χρειαστεί? Ή θα πρέπει να έχω και τις πρωτότυπες αποδειξεις / Τιμολογια?