Καλημέρα σας,

Εργαζόμενοι Ελληνικής Εταιρείας τυχαίνει κατά διαστήματα να ταξιδεύουν στο εξωτερικό για εργασία είτε σε Ευρωπαικές είτε σε μη Ευρωπαικές χώρες.

Οι εργαζόμενοι είναι σαφώς μισθωτοί στην Ελλάδα.
Χρειάζονται κάποια επιπλέον ενέργεια από την Ελλάδα ως προς την εργασία τους εκεί για διασφάλιση τους? Σε περίπτωση ατυχήματος ποιος είναι αρμόδιος?

Αν γινόταν το ατύχημα στην Ελλάδα θα πήγαινε στο νοσοκομείο θα έπαιρνε εργατικό ατύχημα και θα πληρωνόταν από τον ΕΦΚΑ. Στην περίπτωση του εξωτερικού τι γίνεται?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.