Καλημέρα.
Θα ήθελα την βοήθεια σας στο παρακάτω ζήτημα. Εταιρεια (προμηθευτης) λαμβάνει εγγυητικη επιστολη τραπεζης απο πελατη της ως εγγυηση απαιτησης με αμεση καταθεση ποσου σε περιπτωση μη εκπληρωσης των οικονομικων υποχρεωσεων του πελατη. Εννοειται οτι με την ληξη της εγγυτικης και εφοσον δεν υπαρχει αιτημα καταπτωσης επιστρεφεται στη τραπεζα.
Πως ακριβώς πρέπει να το διαχειριστεί λογιστικά η εταιρεια (ο προμηθευτης) ?
Σε τι εγγραφες πρεπει να προβει και πως θα το παρακολουθει γενικα το λογιστηριο?
Επισης υπαρχει καποιο χαρτοσημο που βαρυνει την εγγυτικη επιστολη ? κατα την εκδοση η κατα την ενδεχομενη καταπτωση?

ευχαριστω προκαταβολικά