16/05/24 | Αρχική > Ειδησεογραφία > Οικονομικά

e-ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση κοινού με ραντεβού για τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και την ενημέρωση στοιχείων μητρώου

Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι η διαδικασία χορήγησης Ασφαλιστικής Ικανότητας και της ενημέρωσης στοιχείων Μητρώου πραγματοποιείται κατόπιν κλεισίματος ραντεβού από τους πολίτες με την οικεία Τοπική Διεύθυνση του Φορέα, καθώς πλέον έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευαν τη λήψη έκτακτων μέτρων.

Υπενθυμίζεται ότι, οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της ηλεκτρονικής υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis προκειμένου να πραγματοποιήσουν το κλείσιμο του ραντεβού.

Με απλά βήματα, επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.

Σε κάθε περίπτωση, έκτακτα γεγονότα που σχετίζονται με τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωσης στοιχείων Μητρώου αντιμετωπίζονται από το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ με υψηλό βαθμό ευαισθησίας.



comments powered by Disqus
* Παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι σε greeklish. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
Ασφαλιστική ικανότητα, e-ΕΦΚΑ