05/10/18 | Αρχική > Αρθρογραφία > Ανασκόπηση της εβδομάδας

Η Εβδομάδα που πέρασε – Η Εβδομάδα που έρχεται

Καλό μήνα, έστω και αναδρομικά, για την εβδομάδα που πέρασε. Γενικά στην Ελλάδα των τελευταίων (πολλών) χρόνων, έχεις την άκρατη επιθυμία μιας μακράς περιόδου ηρεμίας, έτσι, χωρίς να γίνει κάτι, μόνο που αυτό φαίνεται ανέφικτο. Ο νέος μήνας λοιπόν έκανε την είσοδό του σε ρυθμούς «Ζορμπά», αναγκάζοντας για μία ακόμα φορά την χώρα να «χορέψει» σύμφωνα με το καιρικά φαινόμενα.

Από την άλλη μεριά, μάθαμε τελικά πως οι λαοί δεν πείθονται να σωθούν με την έννοια της εισόδου στην αγκαλιά του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε. και έτσι, οι χαμηλού εισοδηματικού επιπέδου Σκοπιανοί, σε ποσοστό γύρω στο 63%, σνομπάρισαν την μεγάλη πρόσκληση των Δυτικών, αφήνοντας άφωνους τους εμπλεκόμενους επειδή υπάρχουν ακόμα λαοί που δεν θέλουν την «σωτηρία» τους. Φυσικά υπάρχουν και κάποιοι αιρετικοί οι οποίοι ζητούν απαντήσεις στις «μη φιλικές» κινήσεις μιας χώρας του ΝΑΤΟ και συγκεκριμένα της Τουρκίας εναντίον της χώρας μας, αλλά και της τοποθέτησης των ιθυνόντων του συμφώνου πως διαφορές μεταξύ συμμάχων θα πρέπει να λύνονται μεταξύ τους και η συμμαχία δεν θέλει να έχει καμία συμμετοχή. Από την άλλη μεριά, η Μ. Βρετανία ετοιμάζεται για την μεγαλοπρεπή έξοδο από την Ε.Ε., από τις τελευταίες «εισροές», Βουλγαρία και Ρουμανία προτιμούν τα δικά τους νομίσματα από το αυτοκρατορικό ευρώ και γενικά, υπάρχουν πιά πολλοί οι οποίοι δεν θέλουν «να σωθούν».

Ξεκινώντας την εβδομάδα που πέρασε, θα θέλαμε να αναφερθούμε σε ένα σοβαρό θέμα που έθιξε η ΠΟΦΕΕ στον Διοικητή της ΑΑΔΕ κ. Πιτσιλή την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018, στέλνοντας επιστολή θέμα την «Άρση νομικών εμποδίων για την έναρξη ή διατήρηση ατομικής επιχείρησης στην Ελλάδα από φορολογικό κάτοικο εξωτερικού ή Έλληνα ομογενή – μετανάστη».

Συγκεκριμένα, η ελληνική φορολογική διοίκηση έχει την τάση να δίνει την ιδιότητα του «Έλληνα φορολογικού κατοίκου» σε οποιονδήποτε δραστηριοποιείται για λίγο στην χώρα μας κυρίως ασκώντας ατομική επιχείρηση, έστω και αν από επίσημα έγγραφα που προσκομίζει, αποδεικνύεται ότι παραμένει για διάστημα άνω των 183 ημερών ετησίως στην αλλοδαπή. Για την επίλυση του ζητήματος και μετά την αρνητική θέση των ΔΟΥ κατατέθηκαν ενδικοφανείς προσφυγές στην ΔΕΔ, η οποία αφού τις εξέτασε, αποφάνθηκε θετικά με τις πρόσφατες αποφάσεις της και συγκεκριμένα τις 3257/02-07-2018, 3285/03-07-2018, και 3297/03-07-2018.

Όπως αναφέρει η ΠΟΦΕΕ «Παρά την επίλυση του καθεστώτος αλλαγής της φορολογικής κατοικίας με την εκδοθείσα απόφασή σας (ΠΟΛ. 1201/2017) δεν έχει ακόμα δοθεί η ζητούμενη και νόμιμη λύση, για την πρακτική που ακολουθούν πολλές Δ.Ο.Υ. (σε τουριστικές και νησιωτικές κυρίως περιοχές), οι οποίες ερμηνεύουν (όπως αποφάνθηκε η ΔΕΔ) εσφαλμένα τις διατάξεις για τη φορολογική κατοικία για τις συγκεκριμένες κατηγορίες κατοίκων εξωτερικού – όχι μόνο ομογενών αλλά και αλλοδαπών - και μάλιστα κατοίκων κρατών που έχουν συνάψει Σ.Α.Δ.Φ με την Ελλάδα».

Ήταν αναγκαίο και έγινε πραγματικότητα. Κατατέθηκε λοιπόν στη Βουλή το σ/ν του Υπ. Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με τίτλο «Επείγουσες ρυθμίσεις για την υποβολή δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης και άλλες διατάξεις». Αξίζει να σημειώσουμε ότι, το εν λόγω νομοσχέδιο έλαβε υπόψη την τελευταία απόφαση του ΣτΕ και για όλους τους υπόχρεους (δικαστές, δημοσιογράφους, εκδότες, λιμενικούς κτλ.) θα γίνει υποχρεωτική η δήλωση μετρητών άνω των 30.000 ευρώ (πριν από την απόφαση του ΣτΕ ήταν 15.000) που δεν περιλαμβάνονται σε τραπεζικές καταθέσεις (κρυμμένα κάτω από το στρώμα), καθώς και των κινητών περιουσιακών στοιχείων (κοσμήματα, πίνακες, τιμαλφή και άλλα) άνω των 40.000 ευρώ (ήταν μέχρι τώρα 30.000 ευρώ).

Με το υπόψη σχέδιο νόμου, τροποποιείται η ισχύουσα νομοθεσία (κατά βάση ο ν. 3213/2003) που διέπει την υποβολή δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (Δ.Π.Κ.) και δηλώσεων οικονομικών συμφερόντων (Δ.Ο.Σ.) από τα υπόχρεα πρόσωπα και, σε σχέση με τα ήδη ισχύοντα, επέρχονται δε σημαντικές μεταβολές. Μερικές σημαντικές από αυτές:

  • Εισάγεται ρητή πρόβλεψη σχετικά με την υποχρέωση για δήλωση των περιουσιακών στοιχείων των προσώπων που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης με υπόχρεους σε δήλωση. (Προστίθενται οι Γενικοί Διευθυντές όλων των Υπουργείων, οι εκδότες εντύπων, οι νόμιμοι αναπληρωτές των προϊσταμένων των δασαρχείων και των δασονομείων, οι εισηγητές των Επιτροπών Εξέτασης Προσφυγών Αυθαιρέτων, των Συμβουλίων, Περιφερειακών Συμβουλίων και του Κεντρικού Συμβουλίου Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων, των Συμβουλίων, των Περιφερειακών Συμβουλίων και των Κεντρικών Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής, του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου και του Κεντρικού Συμβουλίου Νεότερων Μνημείων.
  • Δημιουργείται αυτοτελής κατηγορία υπόχρεων, η οποία περιλαμβάνει τα μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, τα οποία εντάσσονται σε ξεχωριστή κατηγορία υπόχρεων σύμφωνα με τη συνταγματική και την θεσμική τους κατοχύρωση.
  • Ο έλεγχος των δηλώσεων θα πραγματοποιείται από την Ειδική Υπηρεσία Επιτροπής Ελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης, η οποία ελέγχει τις αντίστοιχες δηλώσεις του πρωθυπουργού, των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων, των υπουργών, αναπληρωτών υπουργών και υφυπουργών, των βουλευτών και ευρωβουλευτών, των περιφερειαρχών, των δημάρχων, καθώς και όσων λαμβάνουν κρατική χρηματοδότηση. Οι δηλώσεις των υπόχρεων Δημοσίων Υπαλλήλων θα ελέγχονται από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης.
  • Για τους ελέγχους της περιουσιακής κατάστασης των δικαστών, η ενδεκαμελής Επιτροπή που θα οριστεί, θα έχει πρόεδρο προερχόμενο από τον δικαστικό κλάδο και συνολικά 6 δικαστές. Τα 11 μέλη (έναντι 9 μελών που ήταν αρχικά) συμπληρώνουν ακόμα ένας σύμβουλος Επικρατείας, ένας αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ενώ ο Συνήγορος του Πολίτη αντικαθίσταται από τον γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Θα προεδρεύει η πρόεδρος της Ειδικής Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας.
  • Αυξάνονται σημαντικά τα κατώτατα όρια μετρητών εκτός τραπεζικών λογαριασμών, τα οποία θα πρέπει να δηλώνονται στις δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης. Οι προσαρμογές αυτές γίνονται με βάση τα νεότερα νομολογιακά δεδομένα, ενώ επιχειρείται να ευρεθεί σημείο ισορροπίας μεταξύ των διεθνών προτύπων διαφάνειας, διά των οποίων αξιώνεται να αποτυπώνεται στις δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων των υπόχρεων, και της προστασίας της ιδιοτικότητας που αξιώνεται από το Σύνταγμα.
  • Σε περιπτώσεις ελέγχου και σχετικής αίτησης του ενδιαφερόμενου, θεσπίζεται η υποχρέωση των πιστωτικών ιδρυμάτων να χορηγούν τις απαιτούμενες βεβαιώσεις χωρίς επιβάρυνση.

Το υπουργείο Οικονομικών κατέθεσε την Δευτέρα 1 Οκτωβρίου, προς συζήτηση στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής το Προσχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού για το έτος 2019. Το Προσχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού στηρίζεται σε ένα αναθεωρημένο μακροοικονομικό σενάριο βάσει του οποίου ο ρυθμός οικονομικής μεγέθυνσης, σε σταθερές τιμές, προβλέπεται να είναι 2,1% και 2,5% για τα έτη 2018 και 2019 αντιστοίχως.

Δημοσιεύθηκε η ΠΟΛ.1183/2018 εγκύκλιος της ΑΑΔΕ με θέμα «Παροχή διευκρινίσεων αναφορικά με την αγορά και μεταπώληση λογισμικού», σύμφωνα με την οποία και με βάση το γεγονός ότι οι διατάξεις του ν. 4308/2014 από 1.1.2015 και εξής, εφαρμόζονται ενιαία για ζητήματα που χρήζουν λογιστικής ή φορολογικής αντιμετώπισης, η παροχή λογισμικού με σκοπό την μεταπώληση και από φορολογικής άποψης, θεωρείται ως απόθεμα.

Στη δημοσιότητα δόθηκε η ΠΟΛ. 1185/2018 εγκύκλιος της ΑΑΔΕ με θέμα «Παροχή οδηγιών επί ειδικών ζητημάτων που προκύπτουν κατά τη μεταφορά στοιχείων του ενεργητικού και του παθητικού σε υφιστάμενες ή νεοσυσταθείσες εταιρείες σε περίπτωση μετασχηματισμού». Η εγκύκλιος δίνει οδηγίες επί θεμάτων όπως:

  • Χρεωστική διαφορά από την ανταλλαγή ΟΕΔ κατ΄ εφαρμογή του προγράμματος συμμετοχής στην αναδιάταξη του Ελληνικού χρέους ( PSI ). Σύμφωνα με τις οδηγίες, σε περίπτωση μετατροπής (με την οποία δεν επέρχεται κατάλυση του νομικού προσώπου της εταιρείας αλλά μόνο αλλαγή του νομικού τύπου αυτού), καθώς και συγχώνευσης ή διάσπασης (πράξεις που εξομοιώνονται με καθολική διαδοχή), είτε με τις γενικές διατάξεις του εταιρικού δικαίου είτε με τις διατάξεις των ν.δ. 1297/1972, ν. 2166/1993, ν. 2578/1998 ή ν. 4172/2013, επιχειρήσεων που έκαναν χρήση των διατάξεων του Ν. 4046/2012, το υπόλοιπο ποσό της χρεωστικής διαφοράς προς έκπτωση θα πρέπει να μεταφερθεί στην προερχόμενη από τον μετασχηματισμό εταιρεία, η οποία υπεισέρχεται στο δικαίωμα της αναβαλλόμενης φορολογικής απαίτησης από την απόσβεση της ως άνω χρεωστικής διαφοράς και συνεχίζει να εκπίπτει την πραγματοποιηθείσα δαπάνη στα υπολειπόμενα χρόνια.
  • Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 63 του Ν .4172/2013. Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση μετασχηματισμού με τον οποίο επέρχεται οιωνεί καθολική διαδοχή της μετασχηματιζόμενης εταιρείας, δεν επηρεάζεται η αφετηρία του χρόνου διακράτησης (24 μήνες) του ελάχιστου ποσοστού κατοχής συμμετοχών, όπως είχε τεθεί για τη μετασχηματιζόμενη εταιρεία (λήπτρια των μερισμάτων). Τα ανωτέρω ισχύουν και σε περίπτωση καταβολής τόκων και δικαιωμάτων με βάση τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 63 του Ν.4172/2013 καθώς επίσης και στις περιπτώσεις εισπραττόμενων μερισμάτων του άρθρου 48 του Ν.4172/2013.
  • Μεταφορά αχρησιμοποίητων προβλέψεων επισφαλών απαιτήσεων. Το τυχόν αχρησιμοποίητο ποσό των προβλέψεων το οποίο επιβαρύνει τα αποτελέσματα του τρέχοντος φορολογικού έτους της προερχόμενης από τη διάσπαση εταιρείας ή της λήπτριας εταιρείας σε περίπτωση απόσχισης κλάδου αναμορφώνεται με την υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του έτους αυτού (ως αρνητική λογιστική διαφορά).
  • Μεταφορά αποθεματικών. Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση εισφοράς κλάδου ή τμήματος κλάδου συγκεκριμένων παγίων στοιχείων θα πρέπει υποχρεωτικά να εισφερθεί σε κάθε επιχείρηση και το τμήμα της αφορολόγητης έκπτωσης που αντιστοιχεί στα υπόψη στοιχεία.

Από τα νέα του Υπουργείου Εργασίας, στη δημοσιότητα δόθηκε η με Αριθ. Πρωτ.: Δ.15 / Δ' / οικ. 45697/1235/2-10-2018 απόφαση του Υπουργείου Εργασίας με θέμα «Συμπληρωματικές οδηγίες για την εκκαθάριση ασφαλιστικών εισφορών μη μισθωτών».

Με την αριθ. Δ.15/Δ7οικ. 9290/183/14-2-2018 εγκύκλιο δόθηκαν οδηγίες για τη διαδικασία εκκαθάρισης των ασφαλιστικών εισφορών των μη μισθωτών που καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές στον ΕΦΚΑ για κύρια ασφάλιση και υγειονομική περίθαλψη σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα άρθρα 39, 40 και 41 παρ. 2 και 3 του ν.4387/2016, όπως ισχύουν.

Σύμφωνα με τις ανωτέρω διατάξεις βάση υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών από 1/1/2017 αποτελεί το καθαρό εισόδημα από την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας που δημιουργεί την υποχρέωση ασφάλισης στον ΕΦΚΑ (πρώην ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ, ΟΓΑ). Δεδομένου ότι σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή μετά τη διενέργεια της διαδικασίας της ετήσιας εκκαθάρισης των ασφαλιστικών εισφορών είναι πιθανό να προκύψουν μεταβολές στο εισόδημα ή στο χρόνο ασφάλισης ή στην ασφαλιστέα ιδιότητα, απαιτείται τροποποίηση της αρχικής εκκαθάρισης των ασφαλιστικών εισφορών, από την οποία μπορεί να προκύψει διαφορετικό από το αρχικό αποτέλεσμα (χρεωστικό ή πιστωτικό ή μηδενικό υπόλοιπο).

Με δελτίο τύπου το Υπουργείο Εργασίας, και μετά από σχετική αναστάτωση και παρανόηση που υπήρξε σχετικά με τις συντάξεις με παράλληλη ασφάλιση, διευκρινίζει ότι:

- Οι συντάξεις από τον πρώτο φορέα εκδίδονται κανονικά, εφόσον υπάρχουν οι προϋποθέσεις ως προς τη θεμελίωση δικαιώματος.

- Σε αντίθεση με το προγενέστερο καθεστώς με το οποίο οι ασφαλισμένοι έχαναν χρόνο ασφάλισης και εισφορές, με τις διατάξεις του νόμου 4387/16 κανένας χρόνος ασφάλισης και καμία εισφορά δεν χάνονται.

Δημοσιεύθηκε η με με Αριθμ. Πρωτ.: Δ.ΕΙΣΦ.Μ./528/1165381/3-10-2018 απόφαση του Υπουργείου Εργασίας με θέμα «Διαχείριση των ήδη υποβληθεισών ασφαλιστικών στοιχείων μέσω Α.Π.Δ. ασφαλισμένων υπαγόμενων στον Ε.Δ.Ο.Ε.Α.Π., μισθολογικών περιόδων απασχόλησης από 01/12/2017».

Σύμφωνα με την εγκύκλιο με αριθμ. 22/2018 του ΕΦΚΑ και τα με αριθμ. πρωτ. Δ.ΑΣΦ. 547/669753/23-05-2018, Δ.ΑΣΦ. 770/934585/26-07-2018 Γενικά Έγγραφα Ε.Φ.Κ.Α., δόθηκαν οδηγίες για την απεικόνιση των ασφαλιστικών στοιχείων των μισθωτών που υπάγονται από 1/12/2017 στους κλάδους ασφάλισης του Ε.Δ.Ο.Ε.Α.Π., σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 20, του ν.4498/2017, όπως ισχύουν, στο πεδίο εφαρμογής των οποίων εμπίπτουν δύο κατηγορίες εργοδοτών:

Α) Εργοδότες που απασχολούν προσωπικό με ιδιότητα ασφαλιστέα και στον Ε.Δ.Ο.Ε.Α.Π.,ενώ το λοιπό προσωπικό υπάγεται στην ασφάλιση του τ. Ι.Κ.Α.- Ε.Τ.Α.Μ. (ασθένεια σε χρήμα) Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π. (επικουρικό – πρόνοια) Ε.Ο.Π.Υ.Υ. (ασθένεια σε είδος) και

Β) Εργοδότες με υπαγωγή του συνόλου των απασχολούμενων στην ασφάλιση του Ε.Δ.Ο.Ε.Α.Π., ως αμιγώς επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας.

Ανοιχτή είναι από χθες, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής, η πλατφόρμα του ΜΙ (www.metaforikoisodynamo.gr) ώστε να υποδέχεται τα παραστατικά για τη χρηματοδότηση των νησιωτικών επιχειρήσεων που είναι δικαιούχοι του μέτρου.

Συγκεκριμένα, από την Πέμπτη 4/10/2018, οι επιχειρήσεις των νησιών μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα σχετικά παραστατικά (τιμολόγια, κα.), που αποδεικνύουν τα έξοδά τους για τη μεταφορά από και προς το νησί αγαθών και υλικών, για το διάστημα Ιούλιος 2018 - Σεπτέμβρης 2018.

Από το Υπουργείο Εργασίας ανακοινώθηκαν νέα προγράμματα καταπολέμησης της ανεργίας. Συγκεκριμένα:

1. Ειδικό πρόγραμμα απασχόλησης για άνεργους πτυχιούχους ανώτατων εκπαιδευτικών και τεχνολογικών ιδρυμάτων ηλικίας 22-29 ετών σε Υπουργεία και εποπτευόμενους δημόσιους φορείς.

2. Δράσεις κατάρτισης, πρακτικής, πιστοποίησης σε ΤΠΕ νέων πτυχιούχων θετικής, τεχνολογικής, οικονομικής κατεύθυνσης 24-29

3. Παρέμβαση επαγγελματικής ενδυνάμωσης σε ανέργους ηλικίας 18-29 (κατάρτιση, πρακτική, πιστοποίηση), στους τομείς της αγροδιατροφής, μεταποίησης, κυκλική οικονομία

4. Στοχευμένη Κατάρτιση και πιστοποίηση ανέργων θεωρητικών σπουδών σε κλάδους αιχμής (22-29)

5. Πρόγραμμα επιδότησης νέων θέσεων εργασίας «υψηλού γνωσιακού περιεχομένου» σε κλάδους έξυπνης εξειδίκευσης (RIS3) και παραγωγικής δραστηριότητας της χώρας

Έως την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018 παρατείνεται η πρώτη φάση υπαγωγής αυθαιρέτων στο πλαίσιο του νόμου 4495/2017, κατά την οποία τα πρόστιμα είναι μειωμένα κατά 20%. Η παράταση της προθεσμίας δίδεται λόγω τεχνικών προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και μετά από αιτήματα φορέων του κλάδου. Θα ακολουθήσει σχετική απόφαση, σε νομοθετική ρύθμιση.

Ακόμα μια μεστή εργασιακή εβδομάδα τέλειωσε, μιας και έχουμε μπει πλέον για τα καλά στον «εργασιακό επιταχυντή». Ένα ακόμα καλοκαίρι πέρασε, οι όποιες ελπίδες για κάποιες ζεστές αναλαμπές σίγουρα δεν θα τα αναβιώσουν και το μόνο που μένει είναι ευχάριστες αναμνήσεις, σχέδια και προσμονή για το επόμενο. Την φθινοπωρινή διάθεση ήρθε να απαλύνει η διάταξη για την άμεση επιστροφή φόρου εισοδήματος ή ΦΠΑ συνολικού ποσού μέχρι 10.000 ευρώ που ψηφίστηκε την Πέμπτη που μας πέρασε στην Βουλή.

Από την άλλη μεριά βέβαια, η «γειτονιά» βρίσκεται σε μέγιστη αναταραχή με το οικονομικό άρμα της αντίδρασης αυτή την φορά να το οδηγεί η Ιταλία. Και επειδή η οικονομία της Ιταλίας φυσικά καμία σχέση δεν έχει με την Ελλάδα, μία δε αλλαγή πλεύσης της γείτονος και φίλης χώρας θα άλλαζε άρδην τα Ευρωπαϊκά τεκταινόμενα με την Ε.Ε. να οδηγείται μάλλον σε διάλυση, οι αντιδράσεις των Ευρωπαίων αξιωματούχων απέναντι στην Ιταλική Κυβέρνηση θα μπορούσαν να θεωρηθούν ιδιαίτερα «μετρημένες». Έχουν καταλάβει ότι παρά το τεράστιο χρέος της χώρας, οι Ιταλοί δεν είναι διατεθειμένοι να ζήσουν με προϋπολογισμούς χωρίς ελλείμματά.

Φυσικά, για την εβδομάδα που έρχεται, μείζον πολιτικό γεγονός είναι η πολυαναμενόμενη ψηφοφορία της Βουλής της ΠΓΔΜ, με τον Πρόεδρο Ζάεφ να οδηγείται αναγκαστικά σε εκλογές, σε περίπτωση που δεν μπορέσει να αποσπάσει τους απαιτούμενους ψήφους. Το τελευταίο αυτό γεγονός, θα έχει επιπτώσεις και στην χώρα μας. Βέβαια, με αυτά και εκείνα, το επιτόκιο των δεκαετών ομολόγων έχει εκτοξευθεί στο 4,50%, σήμερα Παρασκευή 5 του Οκτώβρη, κάνοντας την έξοδό μας στις αγορές, τουλάχιστον ουτοπική.

Μέσα σε αυτόν το κυκεώνα, για όλους εμάς τους «κοινούς ανθρώπους», το Σαββατοκύριακο που έρχεται θα είναι ακόμα μια μικρή όαση ξεκούρασης σε έναν δύσκολο μήνα, γι’ αυτό, περάστε το όσο πιο όμορφα μπορείτε, με αγαπημένους σας ανθρώπους. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.



comments powered by Disqus
* Παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι σε greeklish. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.