11/12/15 | Αρχική > Αρθρογραφία > Η Συνέντευξη του Μήνα

Τρύφωνας Αλεξιάδης

Οι ανατροπές στη φορολογία αυτοκινήτων, με τις οποίες οι πολίτες αποχαιρετούν το 2015 θα έχουν συνέχεια το 2016, αποκαλύπτει στο Epsilon 7 o Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών κ. Τρύφωνας Αλεξιάδης. Στόχος να εισαχθεί και το κριτήριο της εμπορικής τιμής ώστε το σύστημα τόσο των τελών κυκλοφορίας όσο και συνολικά η φορολόγηση του αυτοκινήτου να γίνει δικαιότερη.

Ο κύριος Αλεξιάδης προαναγγέλλει διάλογο με τους κοινωνικούς φορείς και τους εκπροσώπους της αγοράς για ένα φορολογικό σύστημα που θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και επιμένει στην πρόταση για Ειδικές Οικονομικές Ζώνες στη βόρεια Ελλάδα.

Για τη χρήση του «πλαστικού χρήματος» στο κτίσιμο του αφορολόγητου εκτιμά πως θα μειώσει τη φοροδιαφυγή, συνδέοντας μάλιστα την επιτυχία του μέτρου με τη μείωση των συντελεστών Φ.Π.Α., δυνατότητα που δίνει στην κυβέρνηση η συμφωνία με τους δανειστές.

Για τον «αντι – ΕΝ.Φ.Ι.Α.» ο κύριος Αλεξιάδης υπογραμμίζει πως η μόνη δέσμευση απέναντι στους εταίρους είναι να παραμείνει η εισπραξιμότητα του νέου φόρου στα 2,65 δις ευρώ ετησίως. Αποσυνδέει το περιουσιολόγιο από το φόρο στην περιουσία, και δηλώνει πως σε πρώτο χρόνο δεν θα τον απασχολήσουν τιμαλφή και έργα τέχνης, αλλά τα «μεγάλα ψάρια».

Για τα ακίνητα του εξωτερικού δηλώνει την πρόθεση της κυβέρνησης να αντιγράψει το νόμο Μόντι στην Ιταλία. Αλλαγές ωστόσο έρχονται και στη φορολογία εισοδήματος και ο Αν. Υπουργός Οικονομικών κάνει λόγο για ένα σύστημα «πιο δίκαιο και πιο αναλογικό». «Η ελληνική οικονομία έχει αντοχές και τα έσοδα το επιβεβαιώνουν» είναι η πεποίθηση του κυρίου Αλεξιάδη στην εφ’ όλης της ύλης συνέντευξή του στο Epsilon 7.

E7 | Κύριε Υπουργέ, με την προ ολίγων ημερών αλλαγή στο σύστημα των τελών κυκλοφορίας το ελληνικό κράτος αποδείχθηκε για ακόμη μια φορά αναξιόπιστο προς τους πολίτες. Χιλιάδες οδηγοί αυτοκινήτων δικαιολογημένα διαμαρτύρονται καθώς όταν αγόραζαν το αυτοκίνητο γνώριζαν ότι θα είχαν απαλλαγή ή θα πλήρωναν χαμηλότερα τέλη, ενώ τώρα επιβαρύνονται. Τι μπορείτε να τους απαντήσετε;

Ως κυβέρνηση είμαστε υποχρεωμένοι να διορθώσουμε αδικίες και υπερβολές του φορολογικού συστήματος. Πολλές φορές στην προσπάθεια να διορθώσεις μια αδικία, πιθανώς να δημιουργήσεις μία νέα αδικία, αλλά κάθε φορά, μια βασική αρχή του Δικαίου είναι να κοιτάς ποιο είναι το γενικό καλό. Πολύ σωστά ένας που πήρε ένα αυτοκίνητο καινούριο, και υπήρχε η δέσμευση του Υπουργείου τότε ότι δεν θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας, λέει γιατί να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας; Αν και οι αυξήσεις είναι πολύ μικρές. Δηλαδή εκεί που πλήρωνε ο άλλος 880 ευρώ αν πληρώσει 920 είναι το τέλος του κόσμου;

Παρότι εκεί σίγουρα υπάρχει μια αδικία, δεν είναι αδικία κάποιος που τα προηγούμενα χρόνια άκουσε έναν άλλο Αλεξιάδη και πήγε και πήρε ένα μεγάλο αυτοκίνητο επειδή είχε μία έκπτωση ως πολύτεκνος, και τώρα να πληρώνει για αυτοκίνητο πριν από το 2000, για παράδειγμα για αυτοκίνητο του 1995, 1100 ή και 1300 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας; Οπότε προσπαθούμε να διορθώσουμε μία αδικία, πιθανώς δημιουργώντας μία μικρότερη αδικία.

Με τα νέα τέλη κυκλοφορίας, πάμε και ελαφρύνουμε αυτά τα παλιά και φθηνά αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν πριν από το 2000. Αλλιώς υπάρχει ο κίνδυνος να τα αποσύρει ο ιδιοκτήτης. Δεν του το μηδενίζουμε, δεν το μειώνουμε στο μισό, αλλά του κάνουμε μία μικρή μείωση. Του λέμε «μην πας να καταθέσεις τις πινακίδες, κράτησέ το και θα προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε και το 2016 με νέες αλλαγές στο ζήτημα αυτό, για να πάρεις πίσω τις πινακίδες αν το έχεις ήδη κάνει». Έχουμε επίσης μία μείωση για τα αυτοκίνητα ανάμεσα στο 2000 και το 2005, σε μεγάλα τέλη κυκλοφορίας, δηλαδή μεγάλου κυβισμού.

Στα αυτοκίνητα από το 2006 και μετά, από τα 1400 κυβικά και άνω έχουμε μικρές αυξήσεις. Θα πληρώσουν και λίγο παραπάνω τα αυτοκίνητα που πληρώνουν τέλη με βάση τους ρύπους. Το αποτέλεσμα το εισπρακτικό θεωρούμε ότι θα είναι ισοδύναμο. Εμείς βεβαίως προγραμματίζουμε κάτι αλλά δεν ξέρουμε ποια θα είναι η είσπραξη. Όταν τον Ιανουάριο δούμε τα αποτελέσματα, αν υπάρχει έλλειμμα τότε θα έχουμε κάνει λάθος και ο Αλεξιάδης θα αναλάβει την πολιτική ευθύνη. Εάν υπάρχει περίσσευμα τότε θα χρησιμοποιηθεί για να δούμε ξανά την πολιτική του αυτοκινήτου μέσα στο 2016.

E7 | Δηλαδή θα έχουμε νέες αλλαγές και το επόμενο έτος στα τέλη κυκλοφορίας και γενικότερα στη φορολόγηση του αυτοκινήτου;

Κοιτάξτε, η πολιτική του αυτοκινήτου είναι μία τρέλα για το Υπουργείο Οικονομικών. Το ίδιο μοντέλο πληρώνει διαφορετικά τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με το πότε βγήκε στην αγορά. Αυτά είναι τρελά πράγματα. Αυτοκίνητα πληρώ νουν τέλη κυκλοφορίας που αναλογούν στο ένα τρίτο της αξίας τους. Πρέπει να ξαναδούμε το θέμα του αυτοκινήτου. Στο σύστημα των τελών να βάλουμε από του χρόνου και την εμπορική τιμή του οχήματος. Να ξεκαθαρίσουμε το θέμα των παλαιών αυτοκινήτων. Έχεις ένα αυτοκίνητο σε ακινησία 3, 4, 5 χρόνια… κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσεις τι θα γίνει. Να δώσουμε κίνητρα ώστε αυτοκίνητα που μπορούν να ξανακυκλοφορήσουν να μπουν στην κυκλοφορία για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος και για να έχει έσοδα το Δημόσιο από το θέμα του αυτοκινήτου. Στόχος μας είναι να ορθολογικοποιηθεί η φορολογία του αυτοκινήτου.

E7 | Εννοείτε ότι θα επιστραφεί κάτι σε κάποιους που έχουν αδικηθεί;

Βεβαίως. Πρέπει μέσα στο 2016 να δούμε: Πρώτον το θέμα των τελών κυκλοφορίας. Δεύτερον: Το θέμα της φορολογικής επιβάρυνσης του αυτοκινήτου. Τρίτον: Τι αυτοκίνητα θέλουμε να βοηθήσουμε να κυκλοφορούν. Φαντάζομαι ότι ο κάθε λογικός άνθρωπος θα πει «… σε μικρά αυτοκίνητα που εξυπηρετούν την οικογένεια και τον πολίτη δώστε φορολογικά μια ανάσα για να μπορεί ο πολίτης να πάρει ένα ή να αντικαταστήσει το παλιό». Σε αυτή την κατεύθυνση θα έχουμε συνεργασία με τους φορείς της αγοράς. Εγώ δεν έχω την αντίληψη ότι η φορολογία είναι θέμα κομματικής πειθαρχίας, πρέπει να συζητάς με τους φορείς της αγοράς.

E7 | Ωστόσο, υπερφορολόγηση υπάρχει και στις επιχειρήσεις, γι’ αυτό και ανάμεσα στους χιλιάδες πολίτες που βγήκαν στους δρόμους στη γενική απεργία στις 12 Νοεμβρίου ήταν και πολλοί μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, που βιώνουν τη δύσκολη κατάσταση της πραγματικής οικονομίας. Σχεδιάζετε γι’ αυτούς κάποιες ελαφρύνσεις;

Έκαναν πολύ καλά και βγήκαν στους δρόμους οι πολίτες καθώς και οι επιχειρηματίες. Έπρεπε να το είχαν κάνει εδώ και χρόνια. Το πολιτικό ζήτημα που έχουμε ως κυβέρνηση να διαχειριστούμε είναι ότι δεν μπορούμε να «πάρουμε ταξί» και να πάμε διακοπές στον ιδεατό κόσμο των ιδεών μας. Αυτό είναι το εύκολο. Το θέμα είναι πώς απαντάς στην πραγματικότητα. Και εγώ ως αριστερός έχω μάθει να απαντώ στα συγκεκριμένα ερωτήματα, όχι να δημιουργώ ερωτήματα. Εμείς λοιπόν απαντήσαμε συγκεκριμένα και πήγαμε και καταθέσαμε την πρότασή μας στον πολίτη όταν έγιναν εκλογές. Άρα πρέπει και οι υπόλοιποι να σεβαστούν αυτό που είπε ο πολίτης. Όχι με την έννοια, ο κόσμος ψήφισε, μην μιλάτε οι υπόλοιποι, δημοκρατία έχουμε. Αλλά πρέπει κάποια στιγμή να αποτυπωθεί και αυτή η πραγματικότητα. Αν η απάντηση είναι να πάμε σπίτια μας ή να πάμε στο βουνό, εγώ δεν συμφωνώ.

E7 | Επιχειρηματίες και καταναλωτές τους αφορούν εξίσου οι εξαγγελίες για επέκταση της χρήσης του πλαστικού χρήματος. Η υποχρεωτική χρήση της πιστωτικής και της χρεωστικής κάρτας θα γίνει σταδιακά;

Αν πας να επιβάλλεις ένα τέτοιο μέτρο υποχρεωτικά θα είναι σκέτη καταστροφή. Εμείς αυτό που μελετούμε είναι το «χτίσιμο» του αφορολόγητου με ηλεκτρονικές συναλλαγές. Είναι η αναγνώριση των ιατρικών δαπανών με αυτό τον τρόπο. Θες να βάλεις ιατρικές δαπάνες, θα τις κάνεις με την κάρτα σου. Δεν θες ιατρικές δαπάνες, δεν χρησιμοποιείς κάρτα και δεν τις αναγνωρίζουμε. Απλά πράγματα. Για να μην ταλαιπωρούμε όμως ηλικιωμένους ανθρώπους ή αυτούς που βρίσκονται σε δυπρόσιτες περιοχές θα βάλουμε και αυτά τα κριτήρια. Δηλαδή θα υπάρχει μία λογική προαιρετικότητας και κινήτρων σε πολλούς τομείς και έτσι θα επεκτείνουμε τη χρήση των καρτών. Ο μεγάλος στόχος είναι, τα 15 -20 δις ευρώ που χάνουμε κάθε χρόνο από την φοροδιαφυγή και το λαθρεμπόριο, να τα μειώσουμε όσο γίνεται περισσότερο. Και επειδή έρχονται κάποιοι και μιλούν για «δικαιώματα», μήπως αυτά τα δικαιώματα είναι πιο σημαντικά από το δικαίωμα του συνταξιούχου που αναγκαζόμαστε να του μειώσουμε τη σύνταξη, ή το δικαίωμα του κατοίκου στο νησί που του βάζουμε υψηλότερο Φ.Π.Α.; Εάν εμείς μπορέσουμε και αυξήσουμε τα έσοδα από την πάταξη της φοροδιαφυγής το 2016, αναφέρεται γραπτώς στο νόμο του Ιουλίου, ότι θα μπορέσουμε να μειώσουμε τους συντελεστές του Φ.Π.Α.. Άρα, ποιο είναι το υπέρτερο αγαθό που πρέπει να υπερασπίσουμε; Όλα θα γίνουν με λογική, σχέδιο και διάλογο, όχι με «τουφεκιές» στον αέρα.

E7 | Έχει δημιουργηθεί μεγάλη σύγχυση σχετικά με το ποιος θα είναι ο «αντι – ΕΝ.Φ.Ι.Α.». Το περιουσιολόγιο τι ρόλο θα έχει στο νέο φόρο ακινήτων;

Ο νόμος 4336/2015 λέει πως το 2016 θα πρέπει να υπάρχει φόρος στην περιουσία με εισπραξιμότητα 2,65 δις ευρώ και επίσης ένα σύστημα αντικειμενικών αξιών που θα είναι στα επίπεδα των εμπορικών. Με αυτά τα δύο δεδομένα θα καλέσουμε τους κοινωνικούς φορείς τις αμέσως επόμενες εβδομάδες, να αποφασίσουμε τι σύστημα θέλουμε. Το περιουσιολόγιο είναι άσχετο με τον ΕΝ.Φ.Ι.Α.. Δεν πρέπει να συνδεθεί το περιουσιολόγιο με φόρο στο σύνολο της περιουσίας. Το περιουσιολόγιο θα είναι μια νέα αρχή στη σχέση φορολογούμενου με εφορία το οποίο θα καταγράφει όλα τα περιουσιακά στοιχεία και θα βοηθά και το δημόσιο και τον πολίτη στα θέματα του τεκμηρίου διαβίωσης, του τεκμηρίου απόκτησης περιουσιακών στοιχείων και σε μια σειρά από άλλα ζητήματα. Θα σταματήσει αυτά που γίνονται τώρα, που ελέγχου με κάποιον 10 και 15 χρόνια πίσω. Θα πρέπει πλέον αυτά να τελειώσουν. Θα πρέπει για παράδειγμα όταν ο πολίτης υποβάλλει δήλωση το 2017, μαζί με το εκκαθαριστικό να υπάρχει και ένα πεδίο που θα του υποδεικνύει ότι «για τα επόμενα χρόνια έχεις να μεταφέρεις από αυτή τη χρόνια το τάδε ποσό». Ξεκάθαρα πράγματα, καινούρια σχέση πλέον με την εφορία. Αγόρασες κάτι μέσα στη χρονιά; Αν το δικαιολογεί η φορολογική σου δήλωση, καλώς. Αν δεν τα δικαιολογεί έχεις πρόβλημα.

E7 | Πότε θα εφαρμοστεί το περιουσιολόγιο και ποια θα είναι η διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των στοιχείων;

Ελπίζουμε ότι θα εφαρμοστεί σε ένα δύο μήνες, πάντως άμεσα. Η διαδικασία που αρχικά σχεδιάζουμε είναι να υπάρχει μία φόρμα στο Διαδίκτυο όπου θα απεικονίσει το Υπουργείο Οικονομικών τα στοιχεία που ήδη έχει και θα καλέσουμε τον φορολογούμενο να συμπληρώσει τα στοιχεία που πιθανώς δεν έχει. Τα περισσότερα στοιχεία θα τα πάρουμε από το Ε9.

E7 | Αναφορικά με τα τιμαλφή και τα έργα τέχνης, πως θα εξασφαλίσετε ότι θα δηλωθούν;

Νομίζω πως είναι υπερβολή να ξεκινήσει το περιουσιολόγιο με αυτή τη βάση. Στην αρχή ας πιάσουμε τα μεγάλα ψάρια και αυτά θα τα αφήσουμε για μετά. Για το αν η βέρα του παππού κάνει 50 ή 500 ευρώ, θα έχουμε ευτράπελα… Σε ένα επόμενο στάδιο όμως δεν μπορεί να λες σε κάποιον « Δήλωσε ένα ακίνητο που έχεις εκατό χιλιάδων, αλλά ο πίνακας που έχεις αξίας επτακοσίων χιλιάδων δεν με ενδιαφέρει»…

E7 | Πως θα φορολογήσετε τα ακίνητα του εξωτερικού;

Θα αντιγράψουμε ότι έκανε ο Μόντι στην Ιταλία. Είναι η καλύτερη λύση. Ο νόμος που εφήρμοσε το 2012 για τα ακίνητα στο εξωτερικό των ιταλών φορολογούμενων. Το έκανε ως εξής: Όρισε έναν συντελεστή και εφόσον ο συντελεστής στο εξωτερικό πάνω στην αξία που προσδιόριζε η εφορία ήταν μεγαλύτερος από τον ιταλικό, τότε ο πολίτης δεν πλήρωνε τίποτα στην Ιταλία, αν ήταν όμως μικρότερος τότε πλήρωνε τη διαφορά. Όσον αφορά τα ακίνητα που ανήκουν στις εταιρείες, αυτά φορολογούνται στη χώρα που είναι εγκατεστημένη η εταιρεία, αλλά μην ξεχνάτε πως με το περιουσιολόγιο θα δηλώνουμε και σε ποιες εταιρείες συμμετέχουμε.

E7 | Πώς θα πείσετε όσους έχουν χρήματα εκτός τραπεζικού συστήματος να τα δηλώσουν;

Θα έρθει νομοσχέδιο το οποίο θα προτρέπει στην εθελοντική αποκάλυψη των κεφαλαίων, εντός και εκτός Ελλάδας, που δεν έχουν δηλωθεί. Αυτό θα έρθει πριν το περιουσιολόγιο, δεν είμαι όμως σε θέση σήμερα να δώσω περισσότερες λεπτομέρειες.

E7 | Μπορείτε να μας δώσετε πληροφορίες όσον αφορά τη νέα δομή κι οργάνωση των ελεγκτικών υπηρεσιών; Ποια η λογική λειτουργίας τους και ποιες οι προτεραιότητές σας;

Εμείς θέλουμε να προστατεύσουμε τους φορολογικούς μηχανισμούς και θέλουμε να λειτουργούν στα πρότυπα ευρωπαϊκών φορολογικών μηχανισμών. Δεν θέλουμε να τους αφήσουμε σε φαινόμενα Αμύνταιου και Ρόδου… Οπότε θα κάνουμε ενέργειες για να μπορέσουμε να τους ενισχύσουμε. Σε αυτή την κατεύθυνση φέραμε ήδη διατάξεις, για τις οποίες λοιδορηθήκαμε και δεχθήκαμε και επιθέσεις επειδή τις φέραμε, ενώ στόχος μας ήταν να προστατεύσουμε τους ελεγκτές. Και αυτό θα συνεχιστεί. Θα πάμε σε αναδιοργάνωση του φορολογικού μηχανισμού, σε συνεργασία με τους εταίρους μας στα πρότυπα των άλλων ευρωπαϊκών μηχανισμών. Στόχος μας είναι μια αποτελεσματική φορολογική πολιτική που θα πετυχαίνει τους στόχους που θέτουμε.

E7 | Αναμένονται μια σειρά από αλλαγές στη φορολογία εισοδήματος. Πότε υπολογίζετε ότι θα έχουμε το νέο φορολογικό νομοσχέδιο;

Θα έχουμε τα προαπαιτούμενα του νόμου 4336/2015 που προχωρούν και ψηφίζονται, θα πάμε σε φορολογικές δηλώσεις κανονικά αρχές του έτους και μετά θα πάμε σε νέα φορολογία εισοδήματος για τα εισοδήματα του 2016. Αυτό θα γίνει το επόμενο έτος με στόχο το σύστημα να γίνει πιο δίκαιο και πιο αναλογικό.

E7 | Θα υπάρχει επαρκής χρόνος ανταπόκρισης των συστημάτων από τη Γ.Γ.Π.Σ. έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν τα ίδια προβλήματα με φέτος στην υποβολή των φορολογικών δηλώσεων;

Στόχος μας είναι οι δηλώσεις να ξεκινήσουν νωρίς, την πρώτη Φεβρουαρίου και να ολοκληρωθούν εντός προθεσμίας χωρίς παρατάσεις. Πάνω σ’ αυτόν το στόχο εργαζόμαστε. Δεν θέλουμε να επαναληφθεί ότι γινόταν τα προηγούμενα χρόνια. Ήταν λάθος και πρέπει να διορθωθεί.

E7 | Οι καταστάσεις φορολογικών στοιχείων για διασταύρωση πληροφοριών, με τον παρόντα τρόπο εφαρμογής τους, εκτός από την ταλαιπωρία που δημιούργησαν στους λογιστές και τις επιχειρήσεις, αποδείχθηκε ότι σχεδιάστηκαν λάθος, εκτελέστηκαν λάθος και εν τέλει οδηγούν σε λάθος δεδομένα. Εν τέλει ποιες απαραίτητες πληροφορίες παρέχουν σήμερα στις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες που δεν παρείχαν οι καταστάσεις που υποβάλλονταν μέχρι και το 2013;

Το ερώτημά σας είναι πολύ ήπιο και πολύ ευγενικό. Εγώ θα το έκανα με πιο ακραίες εκφράσεις… Επειδή και εγώ προέρχομαι από το χώρο των λογιστών, σε λογιστήριο δούλευα πριν απασχοληθώ στο ελληνικό Δημόσιο.

Θεωρώ ότι πρέπει να αναμορφώσουμε όλο το σύστημα πληροφοριών και δηλώσεων προς το ελληνικό Δημόσιο. Το Δημόσιο πρέπει να έχει πάνω από όλα μια απλή αρχή: «Ζητάω πληροφορίες τις οποίες μπορώ να αξιοποιήσω». Αυτή τη στιγμή έχουμε έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών που δεν αξιοποιούνται. Δεύτερον, πρέπει να πάμε σε μία λογική αυτοματοποίησης κάποιων πραγμάτων. Δεν μπορεί να ζητάμε τα ίδια και τα ίδια πράγματα σε διαφορετικές δηλώσεις ή τα ίδια κάθε χρονιά. Να τα ξαναδούμε όλα αυτά και βεβαίως να τα δούμε με τους φορείς των λογιστών, τους οποίους σέβομαι όπως ξέρετε, και είναι χαρακτηριστικό πως ο πρώτος φορέας που συνάντησα όταν έγινα Υπουργός είναι το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδος.

E7 | Θα υπάρξει κάποια αλλαγή για τις χρήσεις του 2014 και του 2015, έγκαιρα;

Δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα γι’ αυτές τις δύο χρονιές… Αλλά από το 2016 θα ξαναδούμε όλα αυτά τα πράγματα αλλά και επίσης, με σεβασμό και αγάπη στο επάγγελμα των λογιστών και τα θέματα κατοχύρωσης του επαγγέλματός τους αλλά και ευθύνης τους σε πολλές καταστάσεις. Εγώ δεν μπορώ να πειστώ ότι το κατάστημα που είχε «μαϊμού» φορολογική μηχανή, ο λογιστής που πήγαινε εκεί μία ή δύο φορές το μήνα δεν το ήξερε… Δηλαδή να είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας.

Δείτε το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του κ.Αλεξιάδη στο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού Epsilon7 



comments powered by Disqus
* Παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι σε greeklish. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
Τέλη κυκλοφορίας, Αφορολόγητο, ΕΝΦΙΑ, Φορολογία Εισοδήματος, Περιουσιολόγιο, Πλαστικό χρήμα, Αλεξιάδης